Sayfalar

18 Mart 2013 Pazartesi

Pamuk Prenses ve 7 Cüceler Temalı Runner

 Bloga post yazayım, nerede kalmıştım derken aklıma geldi. Pamuk Prenses ve 7 Cüceler temalı runnerımı yayınlamayı unutmuşum. Pamuk Prenses ve 7 Cüceler temalı kumaşı, kırmızı-beyaz puantiye kumaşla astarlayıp, astar kumaşıyla fırfır çalıştım.
 Kumaşı ilk gördüğmde vurulmuştum. Benden başka vurulanlar da çok oldu sanırım ben bloga yazı girene kadar hepsi runner olarak satıldı. 
Talep olursa bir dahaki kumaş siparişimde getirtebilirim. Kendime de bir tane yapmak istiyorum çünkü. Kendime ayıramadan bitti.

10 yorum:

MERVE dedi ki...

çok şeker eline sağlık :)

herşeyin bişeyi var dedi ki...

harika ellerinize sağlık :D kumaş dünyası resmen çağ atladı desenler...renkler...somut soyut tüm varlıklar kumaşlara cesurca aktarılıyor ne güzel :D tüm çalışmalarınız çok zevkli tebrik ederim :D bloguma da beklerim ;)

http://mrlgrck74.blogspot.com/

herşeyin bişeyi var dedi ki...

kumaşlar ece hanımın kumaşları mı acaba ??

yıldız dedi ki...

yaptıklarıız birbirinden cici bayılıyorum

kumaşların duck kumaş gibimi yoksa dahamı ince

sevgiler kolaylıklar diliyorum

Unknown dedi ki...

Şahane olmuş tek kelimeyle bayıldımmm b kumaşlardan bende çok aradım ama hiç bulamadım ellerinize sağlık bakmaya bile doyamadım...

Unknown dedi ki...

Runner masa ortasina konulan örtümü oluyor? Güzel bi calisma, cok begendim! Sayfanizi genel olarak da cok begeniyorum, calismalarinizda basarilar dilerim!
Slm, Belkis

Benim dünyamdan dedi ki...

Kumaşlarıninizi nereden aliyorsunuz acaba,? Kizim bayilir boyle bir kumasa

Benim dünyamdan dedi ki...

Kumaslarinizi nerden aliyorsunuz acaba? kizim bu kumasi gorse bayılır

Burcu A. dedi ki...

Çok güzel! Ellerine sağlık..

mysweetdiary dedi ki...

Çok şık ve son derece şirin bir runner olmuş.ellerinize sağlık.sevgiler