Sayfalar

21 Şubat 2013 Perşembe

Dondurmalı, Cupcakeli, Kırmızı Puantiyeli Runner

 

Sanırım (geriye bakmaya üşendim şimdi) 4 aplikelisini daha önce paylaştım ama olsun sayfada şenlik olsun. 3 aplikelisinden çok fazla yaptım ama fotoğraflamayı hep atlamışım. Bu sefer unutmadım; işte kendi kendime bir mutluluk sebebi daha...

Zaten bu modeli ve renklerini çok seviyorum, becerebilirsem kendime de yapacağım bıkmadan. 
Bu cupcakeli, dondurmalı, kırmızı puantiyeli, ponponlu, runner, masa örtüsü (bunları google ve diğer arama motorları için yazıyorum, bir rivayete göre başlık ve etiketleri okuma özürlüymüş arama motorları :) ) , neyse işte bu neşeli runnerdan satın almak isterseniz Emek Sensin ve Etsy'de satışta....

4 yorum:

BİLGENİN GEMİSİ dedi ki...

Bu da diğerleri gibi çok güzel olmuş,ellerinize sağlık :) Sevgiler.

eda dedi ki...

bende çok sevdim :)ellerinize saglik!

Beniyisimi dedi ki...

----------Oooo-----
-----------(----)------
------------\---(------
-------------\_)------
----oooO----------
----(----)-----------
-----)---/-------
-----(_/--------
Sayfada gezindim :) Ve ve ve çok keyif aldım :)

Englishhomedacalisankiz dedi ki...

Tek kelimeyle bayıldım emeğinize sağlık:)