Sayfalar

18 Eylül 2012 Salı

Kuş, Dal, Eğrelti Otu, Ağaç Şeklinde Kağıt Kesimleri


 Malzeme olarak keçeyle uğraşmasaydım, kesinlikle kağıtla uğraşabilirdim. Kart yapmak çok zevkli gerçekten.
 Minik kuşlara ve ağaç formlarına bayıdlım. Aynı şekilleri keçeden ve evadan da kestim. Hatta keçeyle kestiklerimden bir runner çalıştım. Sırası gelince paylaşacağım. 
 Ağaçlar nasıl zarif değil mi?






 Dallar da favorilerimden...

 cm ve inch cinsinden ölçülü fotoğrafları...



 Kuşları nereye koysam yakışıyor. Ben dala ya da tele kondurdum...

       Tüm bu kesimleri vakit buldukça Etsy'e yüklüyorum. Emek Sensin dükkanımda henüz yer almadılar. Bizde kağıt kesimi henüz çok talep gören bir malzeme değil. Bu nedenle sanırım sadece Etsy'de olacaklar. İsteyen varsa sesiber@gmail.com dan bana ulaşabilir. Farklı renklerde de kesim yapabilirim...

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık hepsi çok güzel gözüküyor.Özellikle ağaçlara bayıldım...

Fuat Gencal dedi ki...

Çok güzel görünüyorlar. Ellerinize sağlık

Şepşeker dedi ki...

Çoooook güzel olmuşlar ;) Ellerine sağlık ;)

Alev dedi ki...

Neyle kesiyorsunuz bu kadar detayli ve duzgun?