Sayfalar

14 Nisan 2012 Cumartesi

Keçe ve Eva Süngerden Sevimli Ayıcık ve Köpekçikler- Kıyafet Giydirme Setleri

        Kaç aydır bugün yarın derken kullanmayı ihmal ettiğim şirin köpek ve ayıcık elbise kalıplarımla dün kesim yapabildim nihayet. Kesmekten çok fotoğraflamak (kombin yapmak) oyaladı. Etsy'e yüklemeden önce mola verip bloga yükleyeyim dedim.
 Toplam 12 çeşit x 6 farklı renk kombinasyonlarında bir seri yükledim.  Eskiden Şebnem bebekler vardı hatırlarsanız, bana onları hatırlattılar hazırlarken.
 Evadan kestiklerim de var...
 Keçeden kestiklerim de...

        Şerif, denizci ve bebek kıyafetleri giymiş keçe ve eva süngerden hazırlanmış ayıcık ve köpekçikler. Yapıştırıcıyla ya da dikerek parçaları monte edebilir, dilerseniz kendinizden birşeyler de katabilirsiniz. Kalıp setinde burun yoktu, alanlara kolaylık olsun diye burunları ayrıca kestim.
        Magnet, bebek odası, bebek- çocuk tesktili süslemede, mevlut, babyshower, doğum günü, sünnet gibi özel günlerde hediye olarak dağıtılabilecek , anaokulu etkinliklerinde çocuklara eğlenceli saatler geçirtebilecek bu seriyi Emek Sensin Sesishapes dükkanımda bulabilirsiniz.
       Dilerseniz sadece bir veya birkaç gövde alıp, farklı kıyafet seçenekleri de isteyebilirsiniz. Farklı renkler, çeşitlemeler gibi istekleriniz için sesiber@gmail.com dan iletişime geçebilirsiniz.  Önümüzdeki günlerde kumaş aplikeler, eva ve keçe çerçeveler kesip satışa sunmayı düşünüyorum. Sürekli soran arkadaşlara da buradan bir ışık yakmış olayım. 

5 yorum:

Unknown dedi ki...

çok şekerler ellerinize sağlık

Unknown dedi ki...

ayy süper olmuş özellikle pembeli ayıcıklar tam benlik :)
http://sinemspinkdiary.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

ayy süper olmuş özellikle pembeli ayıcıklar tam benlik :)
http://sinemspinkdiary.blogspot.com/

Aynur dedi ki...

ayyyyy bunlar cok cıcı olmuslar harıka fıkır :)
http://nulkam.blogspot.com/

hobivakti dedi ki...

Çok şirin görünüyorlar, renk renk. :)

Ellerine sağlık.