Sayfalar

3 Ocak 2012 Salı

Keçe Kuşlu, Ağaçlı, Dantel Motifli Runnerlarım

        Bir önceki yazımda bahsettiğim, beyaza boyattığım mobilyalarıma runner uydurmak zor oldu. Özellikle renk seçiminde kararsız kaldım. Koltuklar desenli olunca çok desenli, renkli birşey hoş olmayacaktı. Bir yandan da beni anlatsın istedim. 3 ayrı renk kumaş aldım. Evde de birkaç renk vardı, hepsini defalarca serip denedim en uygunu, yine bu amaçla fazladan aldığım sandalyelerimi kaplattığım kumaş oldu.
        Normalde denemek için en küçük parçadan başlanır değil mi? Ben masadan başladım. Neyse ki sonuç içime sindi. Bu arada geriye bir kıymık kadar kumaşım kalmadı, nasıl hassas hesap yapmışım diye kendi aklımı sevdim :)
 Önce zeminleri kesip hazırladım. Kenarlarına overlok geçtim. Ütü bantıyla içe kıvırıp ütüyle yapıştırdım. Bu tür çalışmalarda dikiş görünmesi beni rahatsız ediyor.
 Kahverengi keçeyi ütüyle yapışan aplikelerimde olduğu gibi hazırladım. Tamamen doğaçlama, elimle çizdim, kestim. Simetrik olması açısından her parçanın bir kenarını el çizimiyle hazırlayıp, diğer tarafı için ilk tarafı baz alarak kestim. Her parçanın boyutu farklı olduğu için desenleri de parçanın enine, boyuna göre çizdim.
Kullanmadığım dantel motifli örtülerimden birinin motiflerini keserek süslemede kullandım. 
 

        Camın önündeki komidin, kayınvalidemin çeyizinden. Yıllardır kalorifer kazanının olduğu yerde duruyordu. 2000 yılında tütün yeşiline boyayıp salonumdaki şu an durduğu yere koymuştum. Mobilyaları boyaya verirken onu da yolladım. Yine aynı yere yakıştı.
 
İlgilenenler için kumaşımı Kumaşcı'dan online satın aldım. Bu tarz size özel aplikeler hazırlamamı isterseniz sesiber@gmail.com 'dan iletişime geçebilirsiniz. Yorumlarda telefon numarası bırakanların yorumlarını telefon numaralarını gizlemek adına yayınlamıyorum. İstekleriniz için lütfen mailden iletişime geçiniz. Çok ekstra bir durum yoksa mutlaka aynı gün içinde geri dönmeye çalışıyorum.

27 yorum:

noyumberry dedi ki...

Çok şık bir çalışma olmuş elinize sağlık..İyi günlerde kullanın..
sevgiler..

AsOrTiK dedi ki...

10 numara olmuş, çok çok beğendim. iyi günlerde kullan. eline, koluna, fikrine sağlık. zevkine hayranım sibelcim.
sevgiler

asortik

Miyozu dedi ki...

tek kelimeyle harika harika harika :) ♥ üç kelime oldu sanırıım :)

Elifin Terazisi dedi ki...

Harika, renklere uyuma bayıldım, elinize sağlık:)

Nedret dedi ki...

Çok şık oldular çook:)) Mevcut seramik ağacın formunu kullanmana bayıldım doğrusu. Hem değişik, hem görülmemiş bir form. Kuşlu seramiklerin zaten çok şeker. Çok beğendim Sibel'ciğim. İlhâmın artsın eksilmesin. Dinlendirici, huzur hissettiren bir görünümü var salonunun. Ellerine sağlık. Sevgiler.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Buram buram huzur yansıyor canım sağlıkla muhabbetle dolu olsun yuvan. sevgiler

Neslihan Akçay Topçu dedi ki...

yaa çok güzel olmuşlar çok. mobilyalar ayrı bir harika olmuş, örtüler ayrı bir harika. aplikeler hazırlamamı isteyenler mail atsın demişssiniz, ben evimi hazırlarken gelin evimi dekore edin diye mail atıcam.şimdiden söylüyorum:):)

Ada Deniz dedi ki...

çok şık bir takım olmuş. Ellerine, zevkine sağlık:))

Elisi Defteri dedi ki...

Herşey çok şık ve uyumlu görünüyor, evinizin yeni imajı hayırlı olsun:)

Unknown dedi ki...

hepsi harikalar..eşyalardanmı bahsetsem,yaptığın güzelliklerdenmi bilemedim..benimde eşya alma gibi bir planım var,koltuklarım ne yazıki kaplanacak ve güzelleşecek gibi değiller..aldığımda mutlaka senden böyle güzellikler yapmanı istiyeceğim..ellerine sağlık..

NEFİSE dedi ki...

Mobilyaların çok güzel olmuş...güle güle kullan inşallah...açık mavi en sevdiğim renktir...koltuk kumaşını özellikle çok beğendim ...:)

hobizublog dedi ki...

harikasın...

Unknown dedi ki...

çok dingin ve çok güzel olmuş ellerinize sağlık

Ayşecik dedi ki...

Salon takımınızın yeni halleri çok güzel olmuş.Hepsi çok uyumlu.Güle güle kullanın.Beyazın ihtişamı bir başka.

KUMASCI.COM dedi ki...

Elinize sağlık Sibel hanım Mükemmel olmuş hepside

Rumeysa dedi ki...

çok güzel olmuş, renk bir harika zaten!

beyaz takımlar, ahh.. salon takımınızı boyatmak ortalama ne kadara mal oldu sakıncası yoksa öğrenebilir miyim?
mutlulukla oturun..:)

Ulla's Quilt World dedi ki...

That is so lovely! :)
www.quiltworld2.blogspot.com
Yours, Ulla

nohut oda dedi ki...

ben koltuklarınızın kumasına bayıldım özelmi yaptırdınız aldınızmı acaba?

biraydamasalı dedi ki...

çok beğendim.çok güzel olmuş.sevgiler

Cocukla Cocuk dedi ki...

Sesiber,
Harika olmuş. Mobilyalarının beyazını da çok sevdim, runner rengini ve özel apliğini de
ellerine sağlık

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Çok güzel olmuş.İyi günlerde kullan.
Sevgiler:)

Funda Ceyhan dedi ki...

Çok şık olmuş, bayıldım :) Ellerinize sağlık. Sevgilerimle...

nalan dedi ki...

Bayıldım,eline sağlık enfes ...

Elif'in Dünyası dedi ki...

Sibel hanım iyi günlerde,huzur içinde kullanın. Mobilyalar, örtüler hepsi birbirinden güzel olmuş. Sıkılarak soruyorum seramik ağacınızı nereden aldınız acaba? Çok beğendim. O kadar uzun zamandır bu tarz birşey arıyorumki..

sesiber dedi ki...

Tüm güzel yorumlarınıza geç te olsa teşekkür ederim. Tek tek ve zamanında cevaplamaya fırsatım olmadı çok özür dilerim.

sesiber dedi ki...

Elif Hanım, estağfurullah, sıkılacak ne var? Ben de olsam beğendiğim objeleri sorardım :)
Cemile'den aldım. Tam bir yıl oldu ama belki bulabilirsiniz.

Kecelerikacirdik dedi ki...

Cok beğendim. Harika olmuş. Ellerinize sağlık. Kumaş in seçimi cok hoş olmuş gerçekten. Verdiğiniz siteye girdim ancak kumaş in türünü bilmiyorum. Nasıl bir kumaş kullandınız acaba? ismini vermeniz mümkün mü?