Sayfalar

3 Ocak 2012 Salı

Bir Önce-Sonra Hikayesi- Beyaza Dönüş...

            Kışlık ev için 2 aydır tadilat yaptırıyoruz. Sadece 4 duvar bırakıp baştan sona yeniledik. Mobilyalarım hala taş gibiydi, şimdiki dandik, iskeleti kuş gibi olanl mobilyaları görünce atmaya kıyamadım. Zaten yeni almaktan çok eskiyi yenilemek bana hep çok heyecan verici gelir. Depremden kalma çizikler, yine depremde kırılan sandalyeler vs... birçok yerin elden geçmesi gerekiyordu. Beyaz lake boyatmak istedim. Çok şanslıymışım ki, aklıma bu fikrin gelmesinin hemen ardından çok iyi bir lake ustası bulduk.
       Sandalyeler ve orta sehpayı boyanmamış, ham haliyle alıp boyattık. Evden eşyanın bu vesileyle çıkması evde çalışan ustalara ve bize kolaylık oldu. Önce yatak odası beyaz lakeye boyandı, geldi, yerleşti. Salon takımı için hafif eskitme istiyordum. Fotoğraflarda çok belli değil ama gri-mavi patine eskitmeler var mobilyalarda. Aslında gidip gelip kenara köşeye zımpara süresim var ama eşimle papaz olmaya hiç niyetim yok. 
       Sandalye ve koltuk döşeme kumaşlarını Kumaşcı'dan  online satın aldık. Önce beğendiklerimizden numune istedik. Çok açıklayıcı bilgilerle dolu bir kartela hazırlayıp gönderdiler. Beğendik, sipariş verdik ve hemen ertesi gün kumaşlarımız elimizdeydi. Mobilyalar boyamadan sonra doğrudan döşeme ustasına gitti. Oradan da nihayet eve...
       Koltukların eski ve yeni hali  hali. Yemek odası mobilyaları da bu renkti. Tadilat sırasında, mobilyacıya gitmeden birkaç dakika önce, iki arada ceple çekebildiğim karmaşık bir fotoğraf ...

      Bir sonraki postta, üzerinde özellikle renk konusunda çok düşündüğüm, fakat oturunca yılbaşına yetişsin diye, iki gecede yapabildiğim runnerlarım var. Beyaz ve desenli mobilyaya örtü uydurmak zor. Koyu renk mobilyada örtü kullanmayı çok sevmiyorum ama beyaz mobilya örtüsüz çok soğuk geldi.

24 yorum:

∂єкσяαρѕυωαѕуση dedi ki...

Çok iç açıcı ferahlıkta ve muhteşemliklte olmuş, iyi günlerde keyifle kullanın inşallah..

Ada Deniz dedi ki...

kesinlikle çok şık bir değişim olmuş. Ferah görünüyor. Güzel günlerde oturum....

Fatma dedi ki...

Çok beğendim, renkler çok güzel, bambaşka olmuş, beyazı çok severim dekorasyonda, güle güle kullanın:)

Haydins dedi ki...

Çok çok güzel olmuş hepsi , runnerlara bayıldım..Güle güle oturun..

elmalı kurabiye dedi ki...

nefis olmuş,tam da şu an istediğim ortam bu hattabu gün kumaş bakmaya gidecektim,bir tane beğendim englısh home da,o da mavili.bakayım ben de beyaza dönmek istiyorum ama en ekonomik halimle,olur inşaallah.

Nazan dedi ki...

Hem ferah hemde cıvıl cıvıl, ne güzel..İyi günlerde, sağlıkla oturun Sesi..

marifetsende dedi ki...

baya baya bir önce-sonra ikilisi olmuşş:) yeni almaktansa iyi ki bu değişimi yapmışsınız..güle güle kullanın..

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Daha ferah bir ortam yarattığı kesin ama karar verip her şeyi beyaza boyamak cesaret isteyen bir adım. Seninkileri görünce insan '' neden olmasın ? '' diye düşünüyor. İyi günlerde sağlık ve mutlulukla kullanmanızı dilerim.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

çok içaçıcı bir görünüm olmuş kumaş desenine bayıldım. sğlıkla kullan canım

Unknown dedi ki...

süper olmuş,hariakalar,bayıldım..

elmalı kurabiye dedi ki...

düşüncelerimi yazdım ama iyi günlerde kullanın demeyi unutmıuşum,güle güle kullanın.çok güzel ve şık olmuşlar gerçekten.

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Senin ustayı bize de göndersene:)
Bence de eskiyi yenilemen daha iyi olmuş. Şimdiki çoğu mobilya, suntalam üzeri kaplama. Bizim ahşap mobilyaların yerini tutar mı hiç... Benim de mobilyalarım ahşap ve ben de beyaz istiyorum ama biraz daha beklemek zorundalar:(
Güle güle kullanın. Çok ferah, iç açıcı olmuş.

zeynep bayram dedi ki...

çok güzel olmuşlarrrr....bende beklemedeyim:)koltuklarımı yenilicem persandaki kumaşlara baktımda çok güzeller ama biraz tuzlu:)

İkiz Annesi dedi ki...

Çok güzel olmuşlar güle güle keyifle kullanın :)

Delibu! dedi ki...

Bu değişim, devrim niteliğinde :) Pek hoş olmuşlar. Güle güle kullanasınız.

İçtenlikle.

Unknown dedi ki...

Colette ile aynı fikirdeyim, beyazı seçmek cesurca fakat beyaz gibisi de yok. Cesurca alınan karar isabetli seçimlerle çok güzel bir dekorasyona dönüşmüş. Elinize sağlık...

hobi mutfağım dedi ki...

Çok farklı olmuş.Ellerinize sağlık.

vintageduygular dedi ki...

Cok güzel olmus! Güle güle oturun ;)

Narsistanbul dedi ki...

mutlu günlerde kullanın inşallah, çok güzel olmuş. benim de hayalim ilerde evi bu şekilde baştan ayağa yenilemek, hem de hiç yeni eşya almadan...

biraydamasalı dedi ki...

beyazın güzelliği tartışılmaz.okadar güzel olmuşki iyi günlerde kullanın.

seyabb dedi ki...

insanın baktıkça içi açılır.Muhteşem.Güle güle oturun.Maşallah eviniz harika olmuş.

Dilsat dedi ki...

Merhaba;

Mobilya boyatma icin internette arastırma yaparken sizin bu yazınızı buldum. Cokk sevindim. Kime yaptırdıgınızı ogerenebilir miyim? Bizim mobilyalar boyanıyor mu? boyanıyorsa kaca boyanıyor diye sormak istiyorum da.
Ilginiz icin simdiden tesekkurler
Dilsat

sesiber dedi ki...

Dilşad Sakarya'da yaşıyorum ve yapan usta da burada. Sana faydası olacaksa mailden ulaş bana.

journey of my hands dedi ki...

ne kadar güzel olmuş,ne kadar ferah gözükürler..güle güle,doya doya kullan..tadilat süreci zor olmuştur ama sonuca bakınca tam anlamıyla değmiş..eskileri atmadığın bunun yerine değerlendirdiğin için ayrıca tebrik ederim :))