Sayfalar

9 Aralık 2011 Cuma

Yeni!!! Ütüyle yapışan Keçe-Kumaş Dikiş Temalı Prova Mankeni, Düğme ve Makaralar


       Dikiş temalı bu seti ilk kalıp seçtiğimde görüp bayılmıştım. O sıra stokta yoktu. Stoğa girer girmez satın aldım ve ben biraz farklılık getirip ayağı keçe, gövdeyi çeşitli desen ve renklerdeki kumaşlardan kestim. Düz renk keçeden kestiklerim de var. Yukarıdaki çalışmam sanırım kırlent olacak. Döşemelik kalın kumaş üzerine yapıştırdım. Bu seriyle dikiş odasına pano, kırlent, örtü, perde, dikiş kutusu, iğne kitabı, albüm, çanta, giysi, mağazalara kabin perdeleri süslenebilir. İlk aklıma gelenler bunlar. Eminim sizlerden de parlak fikirler ve uygulamalar gelecektir. Şimdiden 2 kişi satın aldı. Blogger değiller. Fotoğraf gönderirlerse sizlerle paylaşırım yaptıklarını.
Bu seridekilerin gövde kısmı divitin kumaştan.
İlk baştaki ve sondaki düz renk keçeden, 3. sü dantel tülden. En üstteki fotoğrafta ütüyle fikse edilmiş hallerini görebilirsiniz. Bu işlemden sonra kumaşta baskı gibi duruyorlar.
Mankenin boyu yaklaşık 16 cm. 
 Dilerseniz 3  lü set halinde (manken,makara,düğme) dilerseniz tek tek satın alabilirsiniz. Bu tür kesimlerin ütüylre yapışan aplike oluşu büyük kolaylık, bu tür desenleri makinayla aplike etmek zor. Elde aplike yapmak ta iyi bir işçilik ve vakit gerektiriyor. Ütüyle aplikeyi hiç dikiş bilmeyen biri bile yapabilir. Üstelik yıkamaya dayanıklı.
Emek Sensin ve Etsy'de satışta. Hafta sonu desen çeşidim çoğalacak.
Önümüzdeki hafta kurabiye adamlar ve iri yapraklar satışa girecek.

2 yorum:

edaca dedi ki...

supersın sıbelcım

yadigar olam dedi ki...

Cok sirin bunlar :))