Sayfalar

4 Aralık 2011 Pazar

Yeni Renklerde Keçe Çiçekler!


        Keçe kesimine başladığımdan beri keçe renk çeşitlerimi de arttırdım. Her siparişimde biten eski renklerle gelen yeni renklerde keçelere çocuk gibi seviniyorum. Son durumda sanıyorum 50 kadar renk çeşidim oldu. Hep soruyorsunuz, tekrar yazayım. Keçelerimi Hobi Keçe'den alıyorum. Keçe kalitesinden, ilgili müşteri hizmetlerinden, satış öncesi ve sonrası desteklerinden ve alakalarından çok memnunum. Başka firmalarla çalışmayı da denedim ama hem keçe kalitelerinden, hem istediğiniz tonlarda keçelerin gelmeyişinden hem de bu duruma duyarsız kalmalarından dolayı devamı gelmedi.

 Bir sonraki seri.pastel renklerden oluşacak.
Tüm kesilmiş keçelerimi Facebook sayfamdan da toplu olarak görebilirsiniz...
Yeni keçe çiçekler Emek Sensin ve Etsy'de satışta.
Bu minik ve alttaki orta boy çiçeklerin ütüyle yapışan aplikeleri de mevcut...

6 yorum:

coco-jelly dedi ki...

Cok güzeller ya bittim;)

Nedret dedi ki...

Nasıl güzel, renkli bir sayfa:))

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

burası süper lunaparkı anımsatıyor rengarenk:)

ρємвє вℓσğυм dedi ki...

Renk renk çok güzeller:)

Unknown dedi ki...

ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYORLAR... KOY KARŞINA, GEÇ SAATLERCE İZLE =) NASIL KESİYORSUNUZ BUNLARI BÖYLE?

http://eddamy.blogspot.com

Unknown dedi ki...

uzun amandır takip ediyorum seni ama ilk defa yazıyorum bayılıyorum yaptıklarınaaa nasıl yapıyosun maşallah diyorum sana :):)