Sayfalar

15 Aralık 2011 Perşembe

Yeni!!! Keçe Orman Yaprakları-İki Boy


Bu gösterişli yaprakları çok sevdim. Henüz fırsat bulup bir yerde kullanamadım ama aklımda fikirler uçuşuyor.
        Yapışkansız olanları ortasından damar şeklinde dikilerek çok hoş bir görüntü elde edilebilir sanıyorum. Ütüyle yapışanları da farklı şekillerde aplike edilerek kullanılabilir.

Listeleme için 15 renkten kesim yaptım. Genelde doğal ve ağır tonlar kullandım. Farklı renklerde de sipariş verebilirsiniz.
 
 Büyük boyu
Küçük boyu
2 boyu, ütüyle yapışan yıkamaya dayanıklı aplike ve normal keçe aplikeler şeklinde Emek Sensin'de satışta. Etsy'e bu ara ürün yüklemiyorum. Hatta satış olmamasını tercih ediyorum. Kargolarda yılbaşı yoğunluğundan dolayı gecikme sıkıntısı oluyor. Gitmesi 1 ayı buluyor, ben huzursuzlanıyorum vs...

Hiç yorum yok: