Sayfalar

20 Aralık 2011 Salı

Keçe Bereket Kuşları Toplu Fotoğraf

 
       Bereket kuşlarından bugüne kadar kaç adet yaptığımı hatırlamıyorum. Bir süre mola vermiştim, yılbaşı öncesi yine talepler çoğaldı.
Bu seferkilere nar ve kalpler eklendi, nazarlıklar cam yerine keçeden oldu. 
Evin içinde gezmediğim yer kalmadı, çektiğim fotoğrafları beğenmedim. Zaten hava da kapalıydı.
Kuşlarımı sepete doldurup dışarı çıktım. Güneş olmasa da evdekinden daha iyi oldu, en azından asacak bir yerler buldum.
Arka planda onunla ilgilenmediğim için kıskanç, meraklı ve sinirli Bıdık :)

10 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok sevimliler :)

Elif Ayvaz dedi ki...

Çok güzeller ya.

tarchinbyseden dedi ki...

bayılıyorum senin bu kuşlarına... harikalar

papatya dedi ki...

Ellerine saglik. Cok ciciler.

Back to Black dedi ki...

harikasınnn.... bayıldım hepsine ellerine sağlık

fiamma dedi ki...

Bereketleri bol olsun Sesiciğim. Uyku mahmuru sokaktaki halleri pek tatlılar. Sen bunların resmini ağaç üstlerinde çekerken konukomşu başına toplanmıyor mu?

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzeller.
Bıdık ın bakış süper:)

Nil dedi ki...

gittiği yerlere bereket götürsünler. çok güzeller çok

*kelebekana*-* dedi ki...

kuşlar çok güzel ama ben o kuşlara gıcık olan bıdık a bayıldım ..sevgiyle kal ..

yadigar olam dedi ki...

çOK GÜZELLER.ELİNİZE SAĞLIK :)