Sayfalar

27 Eylül 2011 Salı

Dikişsiz, Pratik, Ütüyle Yapışan Aplikeler...

 Malzeme dükkanlarıma dikişsiz, ütüyle yapışan aplikeler ekledim. Ben de birçok çalışmamda kullandım. Son yaptığım boyunluklarımda görebilirsiniz. Kırlentler ve runnerlar da yolda...
 
 Keten üzerine, keçe üzerine, tafta üzerine denedim. Hiçbir sorun çıkmadı.
 
                    Yıkadım, test ettim. Elde, hafif çitileyerek baskı uyguladım, sorun olmadı. Makinada yıkamayı henüz denemedim. Nette makinada, düşük devirde yıkanabileceği yazıyor. Fakat zaten şu an sunduğum serinin kullanım alanları da elde yıkanmaya uygun parçalar. Şimdilik sadece keçe aplikleleri dükkanlara koydum. Yakında kumaş aplikeler de gelecek. Kumaştan denediklerim de çok güzel oldu. T-shirtlere çok yakışacağını düşünüyorum. T-shirte ince koton kumaşla denedim, öyle güzel yapıştı ki, baskı gibi oldu.
      Normalde bu kadar ince aplikeleri dikişle çalışmak zordur. Bu şekilde çalışmak çok pratik ve kullanışlı oluyor. 
Satın almak isterseniz Emek Sensin ve Pasaj'da çeşitleri görebilirsiniz. Satıştakilerden farklı renklerde sipariş te verebilirsiniz.
Ütüyle yapışan çeşitli boylarda aplike çiçek ve çeşitli yapraklar da  satışta...

8 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

hımmm gitgide herşey kolaylaşıyor ,bol kazançlar canım.

oturup tek tek oymak ta zor bunları böylesi daha iyi.

Unknown dedi ki...

çok hoşlar almak isterim sanırım emeksensin yada pasajı ziyaret etmem gerek..yada mail atarım sana :)

keçe konusunda uzman biri olarak bişi sorsam sana böyle muntazam kesmek için ne kullanmam gerek..makasla benmi beceremiyoruma caba?

sesiber dedi ki...

Amin, çok teşekkür ederim Hatice:)

Gülin, bunları makinayla kesiyorum. Çeşitli kalıpları var. Makasla da kesilir ama çok vakit alır.

Unknown dedi ki...

yaa bende diyorum neden ben keçeyle bişi yapamıyorum :( nası bi makina edinsemmi acaba ?

sesiber dedi ki...

Benim sadece son (yaklaşık 15-20 gündür)eklediklerim, dükkana satış için koyduklarım makinayla kesilmiş olanlar. Baştan beri makasla kesiyorum ben de. Bu tür desenleri makasla kesmek akıl karı değil. Sizzix Big Shots kullanıyorum. Yakında tanıtımına başlayacağım. Sizzix Türkiye satış sitesinin hazırlanmasını bekliyorum. Ciddi ciddi almayı düşünürsen mail at, yönlendireyim seni.

LeylaK dedi ki...

harika şeyler yapıyorsun bayıldım, benim hiç cesaret edemeyeceğim türden :) ellerine sağlık.

Kahve Dükkanı

Adsız dedi ki...

googledan sizzix big shots baktım nasıl güzel bir makine türkiyede nerede satışı var bilgilendirme yapabilirmisiniz?

sesiber dedi ki...

Ayşen, http://www.hobiniyarat.com/SIZZIX-MAKINE-,LA_201-2.html dan temin edebilirsin. Benden geldiğini de söylersen iyi olur.