Sayfalar

22 Ocak 2011 Cumartesi

Önizleme- Geri Dönüşüm- Puantiyeli Kutu Kaplama

 Bu seferki önizlemeyi herzamankinden biraz değişik hazırladım. Önce aşamaları paylaşıyorum. Sonraki postta bitmişini göreceksiniz. 

       Çok severek yaptım bu çalışmayı. Zaten geri dönüşüm çalışmalarını, eskiyi yeni yapmayı hayatın her alanında çok seviyorum. Bu seferki metal bir helva kutusuydu. Puantiye ile çalışmayı seviyorum. Enerji veriyor, neşe veriyor, haz veriyor çalışırken. Hele bir de kırmızıysa...
 Daire şeklindeki alanları kaplarken her zaman geniş büzgü teğelinden faydalanıyorum. Daha muntazam ve pratik çalışmayı sağlıyor bu teğel.
Taban için hazırladığım daireyi yapıştırdıktan sonra, yan kenar için kestiğim parçayı yapıştırdım.
 Üst kısma da yine büzgü teğeli aldım...
 Temiz görüntü için kumaş kenarına bu kareli kurdelayı yapıştırdım.
       . Kendi metal kapağını kullanmadım. Kaplanınca kumaşla daraldığı için, kapatması zor oluyor, kumaşı zedeliyor. Ayrı bir kapak çalışmak için hem kalın kartondan, hem de süngerden, asıl kapağı baz alarak daire kestim. Karton ve süngeri birbirine yapıştırdım.
Kapağın çapından 7-8 cm. daha fazla keçe bir daire daha kesip kenarlarına geniş büzgü teğeli aldım.
Büyük dairenin içine elyafdoldurdum Birbirine yapıştırdığım karton ve süngerin sünger olan yüzeyiyle temaz edecek şekilde dikkatli bir şekilde birbirine yapıştırdım. (En zoru bu kısımdı)
Bundan sonrası diğer postta...

6 yorum:

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Yaşasın geri dönüşüm, yaşasın kutu kaplama, yaşasın puantiyee hem de kırmızı beyaz:)
Bekliyorum...

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

elimde biri bunun aynı diğerleri dikdörtgen bir iki tane var bakalım ne zaman sıra gelecek bende kutu kaplamaya bayılıyorum. ellerine sağlık şimdi sıra devamında bekliyorum:)) sevgiler

Deli Anne dedi ki...

çok heyecanlıyım.. sonra nasıl olcak.. bu ikisi nasıl bir ayara gelecek diye.. mantar şeklinde mi olcak, yoksa hiç beklemediğim birşey mi çıkacak ortaya:)

ÖZLEMCE dedi ki...

sonucunun güzel olacağı bu posttan belli olmuş.elinize sağlık

Nil dedi ki...

Ya niye bende yok bu beceri, bu yaratıcılık? çok güzel olmuş elinize sağlık.

keskin makas dedi ki...

süper olmuş.bende kutuları atmayacam bu şekilde değerlendiricem