Sayfalar

4 Kasım 2010 Perşembe

Geri Dönüşüm- Kumaş Kutu Kaplama

 Geçen bayram hediye gelen çikolata kutusunu saklamıştım. (Genelde tüm düzgün kutuları saklarım zaten)
Elimdeki kumaşlarla, kapak kısmına elyaf ekleyerek kumaşla kapladım.
 Önce-Sonra
 Alt kısmını pötikare kumaşla kapladım. Kenar kısımlarında düzgünlük sağlamak için kareli kurdelayla temizledim.
 Kapak bölümünün kenarlarını da sutaşıyla temizledim.
 Bu kumaştan geçen yaz elbise dikmiştim. Birkaç kutu kaplayacak kadar daha var.
Diğer geri dönüşüm çalışmalarım için buraya, kutu kaplama çalışmalarım içinse buraya gözatabilirsiniz...

25 yorum:

Laçin Tenel dedi ki...

Kumaşa bayıldım, ayrıca kırmızı pötikareyle olan uyumuna da.
Ellerine sağlık

simple present tense dedi ki...

harika gözüküyor ellerine sağlık

Deli Anne dedi ki...

Eline sağlık Sesiber, bayıldım gene.. sutaşı, pötikare kumaş, üstteki etaminvari kumaş hepsini çok çok severm. Bekarken ben de kutu kaplama yapardım ama böyle kumaş ve böyle güzel değillerdi tabi..

Mutluanne dedi ki...

Çok güzel olmuş elinize sağlık
sevgiler

Ada Deniz dedi ki...

kumaş çok güzelmiş, kutuya da yakışmış. Ellerine sağlık

Necmiye dedi ki...

diyecek bir şey yok harika olmuş ellerine sağlık

fiamma dedi ki...

Harika olmuş ellerine sağlık sevgili sesiber...Ben de o yapışkanlı kağıtlardansa kumaş kaplama kutuları daha cok seviyorum.iyi günlerde kullan...

Adsız dedi ki...

Fikir güzel, kumaş güzel, uygulama güzel....Tebrikler...

Banuca dedi ki...

Sibelim, çok şık bir kutu, nasıl anlatsam ki güzelliğini... Kumaş kaplama kutuları ben de çok seviyorum ama işte kirlenmesi derdim var, kışın kaldırmam gerekir :)

lolipu dedi ki...

güllere bayılırımmm:)) kutu harika olmuş:))

Beyaz Kkelebek dedi ki...

Sibelim o kumaşı nereden aldıınn ??Çok beğendimm.Ellerine sağlık.Sevgiler SLN

sesiber dedi ki...

Çok teşekkür ederim arkadaşlar :)
Beyaz Kelebek, kumaşı kumaş pazarından almıştım. Elbise diktim ve birkaç hafta sonra Batik'te gördüm, bu kumaştan dikilmiş elbiseleri. Belki de onların üretim fazlasıydı.

Beyaz Kkelebek dedi ki...

Hmm olabilir belkide.
İyi günlerde kullan canım.

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Süper olmuş çok beğendim, ellerinize sağlık.Sevgiler

Maite - vitoma dedi ki...

¡Qué bonita!
Bss.

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

ellerine sağlık. çok şık olmuş. aslında benim de böyle bir dikiş kutusuna ihtiyacım var. uygun bir kutu bulursam yapacağım bende ...

hobizublog dedi ki...

çok sevimli olmuş hemen yapasım geldi...

sibelyalcincom dedi ki...

Çok güzel olmuş bendede böyle bir kutu var bende en kısa zamanda yapmalıyım
Sevgiler:)

***tasanart*** dedi ki...

Çok güzel olmuş,renkler uyum süper.Ellerine sağlık.

Malla dedi ki...

çok güzel olmuş sesi eline sağlık bu arada kumaşın işli gibi çok güzel

LiliMini dedi ki...

Çok güzell, kumaşa bayıldımmm. Geçen abim yeğenime elbise almıştı, aynı bu kumaşın siyah zeminlisinden .Harika görünüyor.Şu sutaşı da girdiği bir yeri güzelleştirmese olmaz sanki.

ONLARUYURKEN dedi ki...

çok güzel olmuş elinize sağlık
düzgün kutuları saklama huyu bende de var ama daha ben kullanamadan çocukların performans ödevlerinde kullanılıyor malesef
dua ile kalın

Duru Günaçan dedi ki...

SİBEEEEL BUNA BAYILDIIIM HARİKA GÖRÜNÜYOR. renkler kumaş işçilik hepsi muhteşem.)

Cocukla Cocuk dedi ki...

Kumaş harikaymış, pötikare ile de çok uyumlu olmuş. Aynı şekilde biz ikimizde güzel, sağlam kutuları atamıyoruz :)

allsocute dedi ki...

woouw, harika :)