Sayfalar

4 Ekim 2010 Pazartesi

Kapı Durdurucu

        Kapı durdurucularını oldum olası severim. Bizim evde de çok gerekli birşey. Sürekli kapı-cam açan biri ve rüzgar alan bir ev olunca vazgeçilmez oluyor. Oğlumun oda ve balkon kapıları yaz boyunca açık ve sürekli çarpıyor. Şimdiye kadar hep ağır objeleri, oyuncakları bu amaçla kullandım. Taş boyamayı düşünüyordum bir fırsat olmadı, dikeyim dedim o da öyle hep öne alınacak başka işlerim oldu. Vaktim olduğunda da kış geldi, gerek kalmadı. 
       Neyse işte, geçen gün burada English Home ve Polo'nun ürünlerini üreten fabrikanın satış mağazasından aldım bu stopperi. İki tane aldım hatta, biri Ada'nın oldu, diğeri Berkehan' ın. Berkehan çok tutmadı, çocuksu geldi sanırım. Ben de torunuma saklarım :)
       Tek kusuru yıkamak istenildiğinde çıkaracak yeri yok. İçinde kılıfı varmış ama dışı tamamen dikili. Alt kısmını söküp, cırt takacağım. Daha çok çok almak istedim, zor tuttum kendimi. Öyle şirin objeler gelmiş ki, koyacak yerim, kullanım alanım olmadığı için almadım. Mutfak için kumaş panolar, sepet kılıfları, kapı altları için, yine denizci temasında ve kedi şeklinde uzun yastıklar, kedili tüller, neler neler vardı... Yine bol bol kurdela, ıvır zıvır, nevresim, çamaşır aldım. Nevresim ve çamaşırlar buradaki indirimli halleriyle bile oldukça pahalıydı. Bu hafta yine gitmek istiyorum. Yeni ürün gelecekmiş. Tekstille ilgili bu tür yerlerin kapısında yatabilirim :) Bazen öyle orjinal kumaşlar geliyor ki, bayılıyorum.

10 yorum:

touch the sky dedi ki...

çok beğendim bu tasarımı, evdeki tüm kapı tutucular herkül oğlum yüzünden kitaplık süsü oldu :$

CEPAYNASI dedi ki...

english home'a girince çıkamıyorum...
herşey çok güzel...güle güle kullan:)

Şenay- Doğam dedi ki...

Çok guzel bır urun...ve marıfetlı blog sahıplerının mutlaka yapabılecegı kadar pratık gorundu bana..;)

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Yaz mevsimlerinde çok gerekl.Çok güzelmiş.İyi günlerde kullan.Kapılar yumşacık çarpacak artık.
Sevgiler:)

Stil Direktoru dedi ki...

Sorma sultan o kumşalardan dolu ev elimi sürecek vakit yok. Bak bunu ilk yadırgadım kuş yok ya :) Ama yine şık ve temiz işçilik çıkarmışsın ablam eline sağlık.

sesiber dedi ki...

Touch the Sky, o da iyi fikirmiş:) Hoşgeldin :)

Cepaynası, evet bayılıyorum ben de:)

Şenay, yapılabilir evet, mühim olan tasarlamak bence. Hoşgeldin :)

Şanslıcım, çarpamayacaaak, o kadar ağır ki, içi kum dolu:)

Edoşum, ben yapmadım bunu, English Home yapmış :)

Zuhal'in Müzesi dedi ki...

english home'a bayılırım ben de önünden geçtiğimde girmeden duramam.

Cocukla Cocuk dedi ki...

fotografı gorur gormez yazıyı okumadan dedim ki -aaa yatak örtüsünden ne yapmış??
benim cocukların yatak ortusu var bundan:) english home da ki herşeye ben de bayılıyorum...
bence de faydalı bu stopperler iyi gunlerde kullansınlar

Cocukla Cocuk dedi ki...

fotografı gorur gormez yazıyı okumadan dedim ki -aaa yatak örtüsünden ne yapmış??
benim cocukların yatak ortusu var bundan:) english home da ki herşeye ben de bayılıyorum...
bence de faydalı bu stopperler iyi gunlerde kullansınlar

Adsız dedi ki...

Wow this is a great resource.. I’m enjoying it.. good article