Sayfalar

20 Ekim 2010 Çarşamba

Facebook Tanıtım Etkinliğimiz 3. Gün

       Bir önceki postumda start verdiğim Facebook tanıtım etkinliğimiz tam gaz sürüyor. Siparişler, ev, etkinlikle ilgilenmek derken bloga yazamadım. Bugün daha 3. günümüz ve çok verimli geçiyor.
Bakınız tanıttığımız bazı arkadaşlarımızın yorumları :

Pelin Giydiren Merhabalar,
Bu etkinliğin nasıl faydalı olduğu konusunda Rapor vermek istedim :) ;
Daha sabahleyin iyi bir sipariş aldım ve pasajda Like yapanların sayısı bugüne kadar 6 iken şu anda 114 kişiye ulaştı.. Aynı şekilde facebook sayfamdaki beğenen sayısı da arttı.. Kısacası amacına ulaştı benim için diye düşünüyorum..
Öncelikle Sibel Ablama ve diğer tüm katılımcılara çok çok teşekkür ediyorum..
Herkese bol satışlar, başarılar...

Gülden Takı Tasarım Sibel Hanım size çok teşekkür ederim.Bu etkinlik sayesinde 150 kişi yi buldu benim sayfamın beğenisi.Ve sipariş aldım..:)Aksaklıklar olabilir,biraz anlayış ve hoş görülü olmak gerek.
Bu etkinliğe katılıp, bu gün beni tanıtan ,ürünlerimi paylaşan ve güzel yorumlar yapan tüm arkadaşlara teşekkürlerimi iletirim..

Deniz özyol özkorkut valla benimde pasajda satislar basladi. bu sayfadan bile etkisi oluyor. daha listede yayinlanmadim ama..super!!! aklinla bin yasa sesi :))

Tiryaki Hobi ben de henüz tanıtılma sıram gelmeden satışlara başladım.
dün 5 adet satışım oldu pasajda.
çok güzel bir etkinlik oluyor.
emeği geçen herkese tesekkür ederim..

       Ben çok mutluyum. Tüm yorgunluğum, liste hazırlama öncesi ve sonrası yaşadığım stresi, tantanayı unuttum.
       Yardımcılarım da Sergun ve Duru. Onlara da çok teşekkür ediyorum. Özellikle liste konusunda çok büyük yük aldılar üzerimden...

6 yorum:

Unknown dedi ki...

çok emek harcıyorsunuz gerçektende emeklerinize sağlık
inş bende böyle yazarım bir gün

MAYdesignorg dedi ki...

Harikasın sibel yorulduğuna değmiş .Herkeze bol kazançlar.Ben 2. turda olacağım inşallah.Yardım edilecek bir şey olursa buradayım.

sergun dedi ki...

kesinlikle çok keyifli geçiyor. (ufak aksaklıkları saymıyorum bile) aklına fikrine sağlık

Esra YILDIZ dedi ki...

Sibel Hanım,bende katılacaktım ama linkimi yazmayı unuttuğum için seçilememiştim çok üzüldüm fakat tesadüfmü bilmiyorum benim de iki gündür maşallah işler çok iyi gidiyor kısmet olursa ikinci tura katılacağım. Esra Yıldız

emoş dedi ki...

merhaba sibel hanım.ben şimdi gördüm.ama içeriğin ne olduğunu tam olarak anlayamadım.bende takı ve saç aksesuarı yapıyorum.face de grubum var.ama hiç satış yapamadım.hep elden sattım şimdiye kadar bende etkinliğe katılmak isterim.bilgilendirirseniz sevinirim.teşekür ederim.

sesiber dedi ki...

Teşekkür ederim arkadaşlar :)
Emine hanım bilgilenmek için olan biteni okumak yeterlidir.