Sayfalar

27 Ağustos 2010 Cuma

Renkli Keçe Nişan, Düğün, Kına Keseleri

       Önceki yazılarımdan birinde paylaştığım keçe yüzük yastığının arka fonunda gördüğünüz wedding favor denilen kına, nişan,düğün gibi kutlamalarda dağıtılmak üzere hazırladığım keçe keseler. Yukarıdaki fotoğraftaki ilk ikisinin tasarımı bana ait değil. Burada gördüm ve uyguladım. Diğerlerinin tasarımları bana ait. Özellikle külah şeklinde olanları modernize edilmiş mevlüt şekeri gibi düşündüm .
Yine biryerlere kuş kondurmak istedim ve bunlar çıktı ortaya....
Külah şeklinde olanların bazılarına kapak ta çalıştım.
 Saten kuşlu yüzük yastığımı burada, düğün temalı kuşlu peçete halkalarımı burada görebilirsiniz.

Picasawebdeki sorun nedeniyle tüm videolarım fotoğraf olarak görünüyor. Bu nedenle Facebook üzerinden izleyebilirsiniz. (sanırım-inşallah)

9 yorum:

Nedret dedi ki...

Çok hoş hepsi Sesiber'ciğim. Cıvıl cıvıllar yine.
Ayakkabılarını da gülegüle giy, iyi günlerde. Sevgiler.

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Çok renkli, iç açıcı bir post olmuş. Sen boşver, esinlenme bir yerden, kendin tasarla. Çünkü külah şeklinde olanları çok beğendim. Bir de yuvarlak formlu, kuşlu olanı. İçim açıldı valla, sağol :)

nehirineylemleri dedi ki...

Ay gerçekten çok güzeller amaaa

nalan dedi ki...

hepsi çok hoş
özellikle külah

ayşen dedi ki...

şeker gibi olmuş hepsi :) cıvıl cıvıl çok güzel.

Girls On Blog dedi ki...

Sesiberciimm ne kadar seker ve civil civil olmuslar..ellerine saglik:)

Cocukla Cocuk dedi ki...

Senin tasarımlar fark atar ikisine Sesi'cim, harikasın ellerine sağlık

sesiber dedi ki...

Nedret ablacım, çok teşekkür ederim :)
Serapcım, müşteri onları örnek gönderdi, başkasının yaptığını yapmayı hiç sevmiyorum aslında, kendime ihanet etmek gibi ama bazen mecbur kalınıyor :)

Nehirineylemleri, hoşgeldiniz, çok teşekkürler :)

Nalan ablacım, çok teşekkürler :)

Küçükseyhler, çok teşekkür ederim :)

Rengincim, teşekkür ederim :)

Çocuklaçocuk, çok teşekkür ederim. En zevklisi kendin tasarlamak zaten :)

Mutluanne dedi ki...

Hepsi birbinden şık ve güzeller bayıldım ellerinize sağlık
rengarenkler
sevgiler