Sayfalar

13 Mayıs 2010 Perşembe

Önizleme

Dün aldığım bir siparişin önizlemesi...
       Bugün bahar mı çarptı bilmiyorum ama tüm enerjimin sıfırlandığını hissettim. Akşamüstü kendimi zorlayıp odama geçtim. En zoru tasarlama aşamasıydı. Hayal ettim, tasarladım, çizdim, kestim, birazını da diktim.
       Yarın sabah (size göre bu sabah) yazlık eve geçiş çalışmalarına başlıyoruz. Dolap falan toplarım, diyordum bugün ama hiçbirşey yapamadım. Cuma günü temizliğe kadın gelecek. O gelmeden çatıyı temizleyip malzemelerimi hemen yerleştirmem lazım. Temizlik yapılırken ben de çalışırım.Yarından itibaren birkaç gün belki de birçok gün buralarda olmayabilirim. Pazartesi internet bağlantımız da yapılır tahmin ediyorum. Şimdilik hoşçakalın.

8 yorum:

Hilal dedi ki...

m ellerine sağlık bayıldım bu eve

Gala Sanatevi dedi ki...

Yine harika bir şey geliyor gibi:)) Ama öyle yazlıktı, siparişti, temizlikti derken senin çookkkk çalışman gerek çookkkk:)) Kolaylıklar...

Stil Direktoru dedi ki...

Kolay gelsin tatlım özletme, süper görünüyor ayrıca

Nedret dedi ki...

Haydi gözün aydın.
Bu güzel şeylerin sonucunu da merak ettim. Sevgiler.

Unknown dedi ki...

KOLAY GELSİN,BİTMİŞLERİ MERAKLA BEKLİYORUM

sufi dedi ki...

Ah keşke evlerimizin pencereleri senin yaptığın gibi kalp şeklinde olsaydı ne güzel olurdu değil mi?Sevgilerimle.

Nilgün Komar dedi ki...

pazartesi oldu!!!
ineternet bağlandımııı?

işin bitmiş halini merak ediyorum...
muckkk

Angel.Pearls dedi ki...

Great Work! Love//Eva