Sayfalar

11 Mart 2010 Perşembe

CiC Team

                
        Etsy Cic Team'e (Crafting in Color Etsy Team) tesadüfen üye oldum. Üyelik başvurumu yaptığım gün kabul edildim ve hemen akabinde Cic Team blogunun bu postunda sevgili Kokoş Kuşum yayınlandı. O ara sizinle paylaşmayı erteleye erteleye unuttum.
 3-4 gün önce de takımın sitesinde anasayfada, favori listesinde keçe çiçek broşumu gördüm :)
 (Tüm fotoğraflara tıklayarak büyütebilirsiniz.)

       Küçük mutluluklar bunlar ve ben sizlerle paylaşmak istedim. Aynı takımın hazırladığı Flower Spring temalı, challenge denilen ufak çapta bir oylamaya başvurdum. 16. Mart' ta açılıyormuş. Dün mail geldi, eşinize-dostunuza duyurun, demişler. Ben de şimdiden başladım duyurmaya :)

4 yorum:

sergun dedi ki...

süpermiş, senin adına çok sevindim.
ben de bakıyorum hemen gruba:)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

ablacım senin adına gerçekten çok sevindim. bende yavaş yavaş etsy girme eğilimindeyim bakalım:9

Şehnaz dedi ki...

canım bende çok sevindim...süper...

Nedret dedi ki...

İyi olmuş kızım.Yakışır. Haber vermesen nereden bileceğiz? 16 sında da bir hatırlatma yap.Sevgiler.