Sayfalar

16 Ocak 2010 Cumartesi

Sevgili Günlük- Ohh, dedik :)


       Bugün itibarıyla 1. dönem sınavlarımız bitti. Çocuğum hergün geliyor. Nasıl geçti? diyoruz. Sevine sevine 45 falan alırım herhalde, diyor. Ailecek pek bir seviniyoruz. Geçen yıl 70 lere burun kıvırırken bu sene 45 e tav olduk.Akşam nostalji yapıp biraz Worms oynadık. Fotoğraf o anlardan kalma...

       Yarın etüt te yokmuş. Büyük ihtimalle öğleden sonra  Avatar'a gideceğiz.

       Bugün dolaplarımı düzelttim, ayıkladım. Üzerimden yük kalktı. Bir haftadır aklımdaydı, işten güçten sıra gelmedi. Sabah kalkar kalkmaz su bile içmeden, ne yaptığımı da bilmeden, hesaplamadan odaya girip taaaa ne zaman aldığım kürk kumaşı ortaya çıkardım. Tam yelek kesiyordum ki, uff canım sıkıldı herkeste görmekten, diye aklımdan geçti. Hatta geçemedi takıldı. Baktım birsürü kumaş ta var. Ceket mi yapsam, derken onu da capelet olarak kestim. Kumaş arttı. Artanla yine bir şapka kestim.

Devamı için başlığa tıklayın.



       Sonra hiçbirşey yokmuş gibi kapıyı kapatıp kahvaltımı yaptım. Sonrasında yemek, dolap düzeltmece, derken akşam oldu. Annemin Naz' a ördüğü elbise ve bereyi süsledim. Çok tatlı oldular. Ayrı bir postta yazarım bunu.

       Bu gece kestiklerimi diktim. Oğlumda prova yaptım. O da "anne artık bir prova mankeni al, parasını ben vericem", dedi. O kadar bıktırmışım çocuğu... Dedim ki; "zaten omuzların benden geniş, göğüslerin de yok, hiç güzel durmuyor üzerinde. Sürekli prova çıkıyor". "Portakal koyalım", diye dalga geçti benimle :)


Bu daha önce diktiğim şapkam. Aynı kumaştan capelet te diktim.


Kürk şapkanın şöyle bir görünüşü. Altında da üstteki şapkanın kumaşından diktiğim capelet.

       Neyse hepsi bitti. Agraf, düğme, baskı ve ufak rötuş işleri var. İçime de sindi. Ardından odanın içler acısı haline baktım. Böyle bırakırsam gece uyuyamayacağım. Süpürdüm, topladım.

 Ohhh, dedim.

11 yorum:

sergun dedi ki...

benim odanın da sağlam bi ele ihtiyacı var bu aralar aslında:) ama worms deyince canım fena halde çekti, nihihihih diye gülüşlerine bayılıyorum:))

Nedret dedi ki...

Sen de çok güzelmişsin, oğlun da, yaptıkların da çok güzel.Allah mutluluğunuzu bozmasın.
En karışık oda demiyorum, salon yarışması yapılsa nal toplatırım hepinize:))

Bizim Gibiler dedi ki...

Bizde de bayram havası vardı bu hafta. Sınavlar bitince çocuklar kadar bizim de kafamız rahatlıyor vallahi:))

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Biz de ohh, dedik...
Bu arada, etiketlerin hayırlı olsun. Marka olma yolunda ilerliyorsun. Başarıların daim olsun.

Nedret dedi ki...

Ben sabah yorum yazmıştım ama gönderememişim herhalde.O yorumumda senin ve oğlunun çok güzel olduğunuzu, mutluluğunuzun sonsuz olmasını dilediğimi yazmıştım.
Ayrıca da karışıklık yarışması yapılsa değil oda salon dahil hepinize nal toplatacağımı da belirtmiştim:)) Sevgiler.

sesiber dedi ki...

Sergun sadece nihihhi mi, her lafları olay onların :))

Nedret abla yorumunu okumuşum ama yayınlamamışım, daha doğrusu "yayınla", dedim ama blogger beni dinlememiş sanırım:) Çok teşekkür ederim, amin:)O kadar iddialı olma, ben bazen evdekilerden utanıyorum valla, 10 dk. da bomba patlamış gibi oluyor. İş bitene kadar da o vaziyette:((


Bizimgibiler gerçekten öyle, bu hafta herke rahatladı sanırım:)

Serapcım çok sağol, herşeyden önce görünce kendim mutlu oluyorum ya en öenmlisi bu galiba:)

Nedret dedi ki...

Benim blogda yeni boyunluklarım başlığın ve resimleri görünüyor.Üstünü tıkladığımda oğlunla resminizin postu olan sayfa geliyor.Bir türlü göremedim boyunlukları.Adresini de değiştirmiştim oysa.Neden böyle oluyor anlamadım.

sesiber dedi ki...

Dün gece post hazırlarken taslağı yanlışlıkla yayınladım. 1 dk. bile durmadı ama rssye geçti tabii. Sabaha yayınlayacağım o postu Nedret ablacım.

Stil Direktoru dedi ki...

Maşallah size canım ablam Avatar'a hala gidemedik ablası en kısa zamanda bende izlemek istiyorum oğluşuna da geçmişler olsun, evi de temizlemişsin ne güzel darısı başıma atmak gerek bazı şeyler üstüme geliyor sorma gitsin :)

sakagun dedi ki...

Worms oynamayalı uzun süre oluyor.
Take that. You will regret that. Noooo...

Cocukla Cocuk dedi ki...

Sesi ilk kez gördük seni ne güzel:)
iyi bir tatil yapsın şimdi oğlun, gelecek döneme dinlensin bol bol. Şapkalar harika ellerine sağlık