Sayfalar

11 Ocak 2010 Pazartesi

Etsy Voterdayım :)


       Etsy'de periyodik olarak yapılan oylamalar var. Etsy adminlerinin seçtiği 40 ayrı kullanıcıya ait ürün 1 hafta süreyle oylamaya sunuluyor. Benim ürünüm kuşu organizerim.  seçilmiş.
                                                            Voter linki burada.


       Bu oylamalar sonucu öncelikle görünürlüğünüz artıyor, reklamınız yapılmış oluyor.
Birinci olan kullanıcı "storque" denilen bölümde tanıtılıyor. İşte bu hafta ben de votera seçilmişim. Pek mutlu oldum. Oylama 11 Ocak yani bugün başlayıp bir hafta sürecek. Benimle birlikte 3 Türk ISOT üyesi bayan da aday. Beğendiğiniz ürüne Etsy kullanıcılarının desteklerini bekliyoruz.

31 yorum:

Adsız dedi ki...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!

Nigar Hikmet dedi ki...

Üye olmadığım için oyumu kullanamadım ama bütün oyları kazanmanı diliyorum.
Sevgiler : )

Haydi mutfağa dedi ki...

sanırım oy kullanmak için favorimize ekliyoruz
hemen oy kullandım
başarılar dilerim
bol şanslar

Kürksever dedi ki...

Ürünleriniz çok güzel. Başarılar diliyorum. Bu arada, Etsy üzerine ben de blogumda iki yazı yazmıştım, ilginizi çekebilir:

- New York Times'da Etsy hakkındaki yazı üstüne:
http://kurksever.blogspot.com/2009/12/hobiyi-ise-cevirmek-new-york-timesda.html

- Yukarıdaki yazıda sözü edilen Etsy satıcısı yokoo hakkında:

Malla dedi ki...

Tebrikler şekerim . Hemen oyluyorum.

sesiber dedi ki...

Adsız; thanks for your nice message.
Nigarcım dileğin bile yeter.
Haydimutfağa favorilere eklemek değil de, yazıda verdiğim voter linkine tıklayıp, orada beni "sesiber" bulup,seçip, alt sağ köşeden cast vote butonunu tıklıyorsun.
http://www.etsy.com/voter_list.php?ref=voter&room_id=89
Gizli Etsy üyeleri çıkıyor ortayaaa:))

Coşkun Bey, çok teşekkür ederim. Yazınızı okudum ve ben de upuzun bir yorum yazdım.

Mallacım çok sağol, bu sayede kimlerin Etsy hesabı olduğunu da öğrenmiş oldum:)

SEMYIL dedi ki...

sesibercim, başarılarını görmek beni çok ama çok mutlu ediyor.
devamını diliyorum. bir heves Etsy
gittim ve cast vote' a tıkladım ama
olma dı mı şimdi:(( illaki hesap mı olması gerekiyormuş:(((
başka yapabileceğim bir yol var mı?

sesiber dedi ki...

Sema ablacım evet kullanıcı olmak şart. Olsun almış kadar oldum :)

Nedret dedi ki...

Ay kızım yaa...İğnelik diyerek küçümsemiş gibi olmuşum bilmeden.Senin adres değişikliği sırasına gelmişti, doğru dürüst inceleyememiştim.Bir de içimden diyorum ''Sesiberin daha güzel işleri vardı, niye iğneliği seçmişler ki? İğnelikte iğneleri organize ediyor zaar''dedim, iyi mi? Süpermiş meğer. Ellerine sağlık.

sesiber dedi ki...

Nedret abla tema "organizer" aslında ama kelalaka ürünler de var bana göre. İğnelik bile bazılarının yanında çok fonksiyonlu kalır:)ya da bizim "organizer" kelimemizin kalıpları onlardan daha dar.
Çok teşekkür ederim:)

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

Free Shipping - Colorful Sewing Organizer

free shipping diyor bu ürünü sen göndermeyecek misin? tutup ta birisi yurt dışından almak isterse bu ürünü kargo ile ne kadara göndereceksin.

sesiber dedi ki...

Sürüden ayrılan koyun, bu dükkandaki tüm ürünlerim free shipping. Kardo ücreti bana ait. Daha etkileyici oluyor:) Gönderim ücreti 4-8 $ arası değişiyor.

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

free shipping olayı gerçekten etkileyici oluyor. hiç ihtiyacım yokkken sırf free shipping yazısını gördüm diye kendime bir çin sitesinden jammer almıştım. şimdi çevremde cep telefonu çalmasını istemediğim zaman çalıştırıyorum acayip keyfe geliyorum.

Butikpartim dedi ki...

Sesiber hemen girip oyladım.Tebrik ederim,ürünün harika,cıvıl cıvıl.Başarılar dilerim..

sesiber dedi ki...

Çok teşekkür ederim, gördüm oyunu:) Ellerine sağlık:)

Fatma Özen dedi ki...

sesibercim oyladım 22 olduk :D aslında 3. ve dördüncü resmi profil resmi yapsaydın keşke. ilk resimde sadece küçücük iğnedenlik görünüyor. Sen nedret ablanın blogunda söyledikten sonra farkettim organizer olduğunu :D Neyse. Ben de blogumda yayınlıycam. Daha ayın 18 ine çok var :D

sesiber dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Fatma senin etsy nickin ne?
Bu tarz fotolar daha ilgi çekiyor Etsyde. İlk önce dediğin fotoydu ilki. Merak uyandırsın diye böyle yaptım. Zaten herkes gerçekten beğendiğini değil, desteklediğini oyluyor gördüğün gibi:)
Sevgiler

Fatma Özen dedi ki...

:) E napalım ama sesi, bi tanecik iftiharımız sesi var türk olarak tabiiki bakmadan oylarım :D Hele şu kanadalının yaptığı takvime taktım ya, bilgisayarda hazırlamış 2 dakikada basmış printerdan. bi de utanmadan 70 oy almış. Ama bu kanadalılar ezik ya hep Amerikalıların dalga konusu oluyolar. Hırs yapmış demekki :D İçlerinde bir tek seninki el oyalayıcı. Çoğu printer işi.

sesiber dedi ki...

deme öyle, Türkçeye çevirip okurlarsa üzülürler:))

fiamma dedi ki...

Umarım sevgili sesiciğim etsy deki trafik yoğunluğu seni oylamak içindir insallahçünkü ben girmeyi ble başaramadım deneye deneye..Şansın bol olsun haksızlık olmasın insallah:) ben de üye değilim malesef:( ama oylamalar icin bir üyelik açmalı bundan böyle:)))

sesiber dedi ki...

Fiammacım bu oylamalar her hafta oluyor. Bu seferkine ben seçilmişim.
Yok artık, oylamak için üyelik açmayın canım, o da etik olmaz. Teşekkür ederim ilgine, desteğine, bu bile yeter:)

nrhnmrl dedi ki...

görünürde oy veremiyorum ama hep yanındayız sibelcim başarılar

Unknown dedi ki...

üyeydim oraya zaten üyeliğim bari bir işe yarasın demi ama

başarılar canım

sesiber dedi ki...

Nurhancım çok sağol, düşünmen bile güzel.

Sevim çok teşekkürler.

Kızlaaaaaarrr ürünüm satılmış. Yeni yapmam lazım:))

Fatma Özen dedi ki...

Süper işte ne güzel ya. Vallahi sesi hayranım sana :D O yüzden mimledim seni :D Eller havaya. Göster bakalım masaüstünü :D
Sevgiler ve kocaman öpücükler veee oylamada başarılar canım :D

Aslı dedi ki...

İlk gördüğümde hemen oyladım ve bloguma da yazdım zaten:) Umarım kazanırsın!!!

sesiber dedi ki...

:)))yaptım mimi, teşekür ederim.
Greta Garbo sende miii:))) Çok teşekkür ederim, ellerine sağlık.

Derya dedi ki...

Bu linkten tıkladım ama oy kullanabildim mi bilmiyorum, desteklemek isterim, başarılarının devamını diliyorum.. sevgilerimle

sesiber dedi ki...

Deryacım, sadece Etsy kullanıcılarına açık oylama. Yine de çok teşekkür ederim.

Kürksever dedi ki...

Az önce Etsy'ye kaydoldum ve oyumu kullandım.

Blogunuza Etsy hesabınızdan ötürü yurtdışından epey bir ziyaretçi geliyor görebildiğim kadarıyla. İngilizcenizi biraz daha geliştirip blog yazılarınızda en azından İngilizce özetlerini de yayınlarsanız bu ziyaretçi trafiği daha da artacaktır.

Başarılar!

sesiber dedi ki...

Çok teşekkür ederim Coşkun Bey :) Ellerinize sağlık.
O da olur inşallah. Oturup İngilizcemi geliştireyim diye çalışmaya vaktim yok ama Etsy ve forumlar sayesinde kendiliğinden azar azar ilerliyorum. Belki birgün o da olur. Şimdilik google translate ile idare ediversinler.