Sayfalar

19 Ocak 2010 Salı

El Boyama Siyah Tuniğim...



       Bu önizlememi belki hatırlarsınız. Hatırlamıyorsanız tıklayın. İşte bu tuniği-elbiseyi o zamanlar bitirdim ve  çok defa giydim ama fotoğraflayamamıştım. Bugün yine giydim ve fotoğrafladım. Duruma göre elbise ya da skinny jeanlerin üzerine tunik olarak giyiyorum. Bol olduğu için normal kesimli pantolonlardan çok dar kesimlerin üzerinde güzel duruyor.
Devamı için başlığa tıklayın...



       Önizlemede göreceğiniz üzere, kumaşı kestikten hemen sonra stencil tekniğiyle boyadım. Kenarlara kontur geçip astar renginin fazlalıklarını kapattım. Kuruduktan sonra tersinden ütüyle fikse ettim.

       Kemer, yaka ve kol manşetlerini lycralı geniş dantellerden çalıştım. Yakayı kafanın geçmesi için omuzdan küçük bir açıklık bırakıp, çıt çıtla tutturdum. Dantelin enine hiç dokunmayıp, kendi halinde bıraktım. Kemeri de danteli bel ölçümde kesip dikişle birleştirdim. Kafamdan ya da ayaklarımdan geçirip giyiyorum. Giyilen kemer yani bu :) Dantelim çok yumuşak, kaliteli ve esnekti. O nedenle bu şekilde çok rahat kullanıyorum.

17 yorum:

guşef dedi ki...

10 parmağında 10 marifet MAŞALLAH....
ellerine sağlık çok güzel olmuş iyi günlerde giymen dileğiyle....

sesiber dedi ki...

Teşekkür ederim, Guşef kimsin, tanıyor muyum seni:)

guşef dedi ki...

yok canım bu 3.yorumum yeniyim daha ama uzun süredir takip ediyorum seni

sibel dedi ki...

güle güle giy çok alımlı olmuş.sevgiler.

sesiber dedi ki...

Sibel, çok teşekkür ederim.

Gusef tamam o zaman. Blogun yok mu? Ne çok mu sordum:))

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Dantel çok severim hele bir de siyah olunca...
Bir boy resmi olsaydı. Gerçi anlatmışsın ama, daha bir anlaşılır olacaktı. Neyse bunlarla idare edelim.Dur büyütüp bir de öyle bakayım.

Nigar Hikmet dedi ki...

Sibelcim çok zarif olmuş eline sağlık, iyi günlerde giymeni dilerim : )

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Ellerine kollarına sağlık. yine özgünce çalışmışsın...

guşef dedi ki...

sesim çok soru olmadı canım :)...benim blogum yok malesef sadece yetenekli arkadaşları ahhhh çekip kıskanaraktan izlemeye çalışıyorum ...:(

sesiber dedi ki...

m evet, bununla idare edeceksiniz artık. Ben 4 şapka daha diktim, hani sende tık yok:))

Nigarcım, sağolasın, amin canım.

Küçükgüneşim teşekkürler.

Gusef belki sende de vardır yetenek, başla bir yerlerden.

Stil Direktoru dedi ki...

Anımsıyorum tabii yalnız inanılmaz temiz yapmışsın kuzum ya

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Kuşum o "m" benim galiba:)
Valla haklısın, ama demiştim ya annemi bekliyorum diye. Kalıbıma gözüm gibi bakıyorum. Çocuklar "bakabilirmiyiz" dediğinde, uçuyorum üzerlerine:) kendim gösteriyorum. Ne anlayacaklarsa... Bu ara bir tembellik var bende. Herşeyden yapmak istiyorum, hevesim var, ama canım istemiyor, elim kolum kalkmıyor. Var mı buna bir çaren? Öptüm seni.

sesiber dedi ki...

"serapcım", yazmıştım, klavye hızıma yetişememiş, m2 den başlamış:)) tamam mazaretin kabul edildi tatlışım.

Edacıım, temiz kızım ben, di mi))

leyya dedi ki...

ne diyebilirim ki.maşllh maşllh maşllh

Adsız dedi ki...

Sibelcim gerçekten dikiş, keçe, yardım, herşeye yetişebiliyorsun.Evet MAAŞALLAH diyor, Allah ellerine, kollarına sağlık versin diyorum. Sevgiler ELEMEGİBERE Nermin

sesiber dedi ki...

Leyyacııım aminn.
Nermin hanım, çok mutlu oldum yorumunuza. Çok teşekkür ederim.

Marifetli Muallim dedi ki...

aa bitmiş zzaten ben görmemişim harikaaa:))))))