Sayfalar

3 Aralık 2009 Perşembe

Durum Raporu :)

       İyiyim, üretimdeyim. Önümüzdeki hafta başı Etsy'e fazla sayıda ürün yükleyeceğim. Onlarla uğraşıyorum. Dün akşam kestim, bu akşam diktim, bazılarının süslemelerini yaptım. Son rötuşlar kaldı. Malzemem yoktu(uygun renkte kurdelai iplik vs...), tam olsaydı bu akşama biterdi.

       Yarın üşenmeyip malzeme almaya çıkarsam, bitirirsem ve fotoğraflarsam hafta sonuna paylaşırım.

        Benden şimdilik bu kadar. Yaptıklarımı her zamanki gibi çok sevdim :) Yine başköşeye koydum, gece kalkıp kalkıp tekrar tekrar seveceğim.

10 yorum:

Beetle dedi ki...

cok merak ettim emeklerini, eminim cok guzellerdir , aralarinda o cok begendigim renkli keceli sey de olacak mii :)

Stil Direktoru dedi ki...

Aynı duyguları yaşıyorum :) Bende seviyorum hatta bazen satmaya gönlüm el vermiyor ablacım

Adsız dedi ki...

evet yaa hepimizin ortak özelliği sanırım gece bittiyse yatana kadar bir kaç ziyaret yapar bakarım..sabah kalkınca gidip yine bakarım.:))) yenisini yapınca diğerinin papucu dama gider:)) cicilerini bekliyoruz

YETENEK-SİZİN dedi ki...

sibel abla bugün bu yazını okumasaydım, sana mail atacaktım nerelerdesin diye...
senide nedret ablayıda merak ettim walla!
kocaman öpüyorum seni

Bizim Gibiler dedi ki...

Merakla bekliyoruz:))

nalan dedi ki...

Kolay gelsin,bereketli olsun.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Bekliyorum canım.

mineal dedi ki...

Menekşe mendilin düşe,sizden bize ne düşe.Yaptığın çalışmalardan bana ne düşe sesi:)))
Anlamam ben ilk elden alırım alacağımı:))))
Merakla bekliyorum yeni cicilerini
Kolay gelsin

Malla dedi ki...

Kolay gelsin severek üretmesi gibisi var mı?

Cocukla Cocuk dedi ki...

nasıl mutlu oluyor insan üretirken değil mi? Kolay Gelsin