Sayfalar

18 Kasım 2009 Çarşamba

Krem Triko Yaka Kolye-1

     


        Kim korkar allerjiden, dedim. Takı yapmaya ufaktan başladım. Metal kullanmadan ya da çok az metal kullanılarak yapılabilecek modeller tasarlıyorum. Yaka kolyeleri yıllar önce de deriden, örgüden, kumaştan yapmıştım. Şimdi yine moda oldu.

 Devamı için başlığa tıklayın.


       Yaklaşık 10 gün kadar önce başladım bu kolyeleri yapmaya. Kolyeleri, diyorum, devamı var çünkü. İlk bundan başlayayım, dedim.

       Kumaşı şapka ve boyunluk yapmak için almıştım. Onları yaptım. Artan kumaşla da bunlar çıktı ortaya. Yumuşacık, sıcacık, kolyeler, yüzük, bileklik ve broşlar yaptım. Neyse ki kumaş bitti.

       İlk fotoğrafta görünen fırfırlı şey boyunluğum :)





12 yorum:

Nedret dedi ki...

Nefis olmuş.Hârika fikirleri olan, tasarımın hakkını veren, saygıdeğer bir hanımsın.Tebrikler.

Butikpartim dedi ki...

Hoş bir kolye olmuş Sesiber.Tam soğuk kış günleri için:)Devamını bekliyoruz..

sergun dedi ki...

kesinlikle müthiş olmuş. son zamanlarda sahiden çok görür olduk bu tür kolyeleri ama kimisi çok kokoştu, bu ise çok zarif. hep diyorum ille de minimalizm:))
ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

ayyy çok güzel olmuş yaa, tasarımın çok güzel hele o püsküllerin yokmu çok güzeller eline sağlık diğerlerini merakla bekliyorum

YETENEK-SİZİN dedi ki...

şıkmı şık,zarifmi zarif,alımlı mı alımlı ee daha ne olsun. ellerine sağlık

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Harikasın canım.
Tebrikler...

fikir işçisi dedi ki...

merhaba bazıları bu tip kolyeleri yapıp yayınlıyor valla hiçbirini beğenmiyorum ama bu nefis olmuş ellerinize sağlık

Unknown dedi ki...

Çok şık. Tasarım harika sesiber.

sufi dedi ki...

Çok hoş tasarımlar hepsi ellerine sağlık.

sibel dedi ki...

Tatlım eğer allerjin varsa 2-3 kat renksiz oje sür metallere,15- 20 gündede yenile aynı işlemi ,çok şık olmuş eline sağlık

sibel dedi ki...

ÇOK SEVDİM HEPSİNİ EMEĞİNE SAĞLIK.

Unknown dedi ki...

hepside çok güzel Sibelcim,çok beğendim valla,sevgiler