Sayfalar

25 Eylül 2009 Cuma

Keçe Tablom- İçimden Geldiği Gibi....

 
Yine geçen kış yaptığım keçe tablolarımdan ikincisi. Birincisi buradaydı.



Çalışırken başlıktaki gibi içimden gelişine göre yaptım. Keçeye el dikişini çok yakıştırıyorum. İlk keçe dikişimi bu dairelerle yaptım hatta. Tablo yapmak niyetiyle başlamamıştım. Yaptığım alıştırmalıkları bu şekilde değerlendirmiş oldum.
Sonrası zaten iğne yastıklarımı yaparken yeterince el dikişi çalıştım. Bıktım mı? Hayır bıkmadım :)
Bunu da diğerleriyle birlikte daha geçenlerde çerçeveciden aldım. Tüm çerçeveleri aynı model ve renk seçtim.
Özellikle camla kapatmadım. Keçenin dokusunu hissetmek ve hissettirmek istedim. Zaten hemen hergün toz alan, gün aşırı ev süpüren bir tipim. Korumanın zor olmayacağını düşündüm.

9 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Ablam bence kermes falan ara sen süper gider bunlar tebrikler diğer haber içinde

herşeyden azıcık dedi ki...

İçinden gelenler çok güzelmiş valla senin yanına staja gelicem:))

Rumeysa dedi ki...

ya bir o kadar basit, bir o kadar da muhteşem!:) bu ikisi aynı anda nasıl oluyor? ellerinize sağlık..;)

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Gelişi güzel daireler ve el dikşi. Bir araya gelince çok özgün olmuş. Sevdiğim gibi... Ellerine sağlık. Keçeye bulaşırsam, sebebi sensin :)

Unknown dedi ki...

Doğal görünümlü güzel bir çalışma
otantik hava vermiş o güzel ellernize sağlık.Sevgiyle kalın...

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Harika görünüyor.Camla kaplamamak iyi fikir olmuş.Eline sağlık!
Sevgiler...

Butikpartim dedi ki...

KEÇEYE EL DİKİŞİNİ BEN DE ÇOK YAKIŞTIRIYORUM.TABLO FİKRİNİ DE BEĞENDİM.ELLERİNİZE SAĞLIK..

Unknown dedi ki...

çok şık olmuş elleriniz dert görmesin içinden geldiği gibi iyikide yapmışsınız süper olmuş

Şenay- Doğam dedi ki...

Çok hoş.. çok güzel bir çalışma bu..

Ben keçe çalışmalarını çok begenıyorum..Doğa okula basladı artık.. ve kece calısması hıc yapmadıgım ıcım ıcım de bır tedırgınlık..yapabılırmıyım..nereden baslamam lazım.. ılk nasıl olmalı.. hıc bır bılgım yok.. kör br cesaret var sadece uzerımde.. bana yol gosterırmısın.. nasıl baslasam.. ana calısma nedır... neyı bılmem gerek..

Sevgıler..