Sayfalar

8 Ağustos 2009 Cumartesi

Körü Körüne :(

Tıklayıp büyütebilirsiniz.

3 yorum:

--- dedi ki...

Sizi uzunca bir süredir takip etmeye çalışıyorum. Ama bir türlü ya site açılmıyor ya da daha yorum yazamadan kapanıyordu. Şimdi fırsat bulmuşken hemen yazayım istedim.:) Ve bu vesileyle yan sütundaki firefox bilgisini görmüş oldum.:) En iyisi yüklemek galiba.;-)
Bir de naçizane bir yorumda da bulunacağım; yaptığınız ankete olumsuz oy veren insanların bu tutumunu yadirgadım doğrusu. Eğer yaptıklarınızı beğenmiyorlarsa neden bu ankette oy kullanacak kadar dikkatle takip ediyorlar sizi?:)
Her neyse, yorumu uzatıp şansımı zorlamayayım.:)
Bu arada yeni 'oyuncağınız'ı güle güle kullanın, çok sevimli ve akıllı görünüyor sahiden.;-)
Sevgiler...

sesiber dedi ki...

Sema Hanım, yorumunuza ve anlamlı diğer yorumunuza :) ve güzel dileklerinize çok teşekkür ederim.
Aslında anket sonucu ne çıkarsa çıksın ben istediğimi, bildiğimi yapacağım da, yine de görmek istedim. Beğenmiyorumu oylayanlar da belki yaptıklarımı gerçekten beğenmiyorlardır. İçlerini bu şekilde dökmüşler diyelim :)

gunduz68 dedi ki...

ne kadar güzel bir karikatür bu...kim çizmişse ellerine sağlık...