Sayfalar

19 Haziran 2009 Cuma

Nako'nun Minişleri...

İki gündür yoktum. Anneme gittim. Açtırdığı mutfak balkonu için diktirdiğimiz tüllerini almaya gittik akşamüstü. Babam arabayı parkederken biz de fırsat bu fırsat annemin meşhur yüncüsüne uğradık. Bu minişleri o anda gördüm ve vuruldum.
Nako 10 gr.lık- 36 metreye denk gelen minik yumaklar hazırlamış. 10 adet farklı renklerde bir pakette 3 liraya satılıyor. Ördüğümüz örgüleri süslemek amacıyla üretilmiş. Çok ta mantıklı... El işi orlonunun tanesi 1.5 lira. Bir çiçek bile yapmak için bir adet almak zorundasınız. Bunlarla minik işlemeler, motifler yapmak zevkli ve ekonomik. Ben keçe çalışmalarım için 2 ayrı paket aldım. her pakette farklı renk kombinasyonları var. Amigurumi çalışanların da işlerine yarar sanıyorum. Paketler de bir sevimli ki sormayın. Yüncü amca merak etti bununla ne yapacağımı. Daha o gün göndermiş firma ona. İlk ben almışım. Çantamdan keçe sigaralığımı çıkarıp gösterdim. "Çok iyi fikir, ben de ona göre öneriririm müşterime", dedi. Nako'nun sitesi http://www.nako.com.tr

5 yorum:

TATESAL dedi ki...

Ne güzel mini ipler,dediğin gibi süslemeler için ideal...
Bende mimin var,gelip alırmısın?

lemanice dedi ki...

güle güle kullan minişleri.güzel bir hafta sonu geçirmen dileği ile sevgiler...

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Paylaşımın için teşekkürler.
Çok güzel bir hizmet nako tarafından.
Hayırlı bir hafta sonu seninle olsun canım.

GeCe dedi ki...

bende internette görmüştüm ama daha gerçeğine raslayamadım bakalım görürsem yapışacağım

LEMAN dedi ki...

sesiciğim nako bir dahi sitesini süreklı takıp edıyorum benım komşu o site insana daha bir yapma şevki verıyor iplerıde siteside anlatımlar çok açık bir numara bence