Sayfalar

17 Haziran 2009 Çarşamba

Ben Yapmadım- Elmalı Tablo

Bu tablonun benzerini ahşap boyama malzemelerimi aldığım bayanın dükkanında gördüm. Dekopaj uygulayarak yapmış. Çerçevesi sedefli beyazdı. Resmi çok beğendim. Malzemelerini alıp yapayım derken, aklıma fiyatını sormak geldi. O kadar uygun bir fiyat söyledi ki, çerçeve, boya, fotokopi kağıdı  alsam daha pahalıya geliyordu. Tutkal, vernik vs... evde vardı onları ve emeğimi hesaba katmıyorum daha..

Ben de koyu renk çerçevelisini sipariş verdim. Sipariş verirken söylemeyi unutmuşum. Kenarlarına yaldız eskitme istemiyordum. Neyse almaya gidince de birşey söylemedim. Çünkü benim hatamdı bu ayrıntıyı atlamak. Fena da olmamıştı ama ben bu heryere, herşeye yaldız olayından bayılacağım yakında. Evime de hiç uymuyor zaten. Çerçevede pek belli değil. Biraz da ben sonradan parmağıma eskitme kahve sürüp üzerinden hafif geçtim. Daha görünmez oldu.

9 yorum:

Fosi dedi ki...

tablo güzel bir seçim sibelcim,
bu dükkan tam olarak nerde,
aynı tablodan bende yaptırabilirmiyim,
sevgiler

sesiber dedi ki...

mail adresini yazarsan açık adresi yazarım Gül. sesiber@gmail.com adresine yazabilirsin.
sevgiler benden...

beyaz mendil dedi ki...

Tabloyu ben de beğendim,iyi günler de kullan hayatım.Ben de adres alabilirmiyim.Sevgilerimle

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Siz tabloyu nereye koyacaksınız bilmiyorum ama ben böyle tabloları mutfakta çok seviyorum.Ben de çok beğendim.Güle güle kullan canım.
Sevgiler...

sesiber dedi ki...

Şanslı zaten mutfak için yaptırmıştım. Bir yıldır mutfağımda asılı.

sesiber dedi ki...

beyaz mendil mail adresini yazarsan sevinirim.

Unknown dedi ki...

sesi eline saglık güzel omuş güle güle otur bu arada pufun örtüsünü dıktirdinmi? yoksa senmı dıktın?bende koltuguma dıktırmek ıstıyorum dınleme koltuguıum var ona kılıf dıktırmek ıstıyorum da.

sesiber dedi ki...

Esce ben diktim puf kılıfını. Çok teşekkürler.

Unknown dedi ki...

ben anlamam nasıl yaptıgını ıstıyorum şekerım kalıplamı yaptın bende koltuguma ıstıyrum ama makınemde yok gerçi heralde dıktırırım ::(