Sayfalar

2 Haziran 2009 Salı

Begonvilli Ev İçin Yaptığım Elim...

Elim Sende Etkinliğimiz içerisinde Begonvilli Ev'in sahibesi İsmet Hanım için yaptım bu eli.
Son çalıştığım ellerin çoğu kişiye özel oldu. İsmet Hanım daha önce Mine'ye tasarladığım eldeki köpeğimiz Bıdık'ın minyatürünü çok beğenmiş ve kendi köpeğinden bahsetmişti.
Ona özel bir el çalışmak istediğimde öncelikli olan köpeği Minik'ti.
Sonra kendisine saç rengini, tarzını sordum. Uzun kahverengi saçlı ve biraz süslüyüm :) dedi. Sıkı bir okuyucu olduğunu, resme, dikişe olan merak ve yeteneğini blogundan biliyordum zaten. Hatta bana yolladığı el de buradaki fırça tutan eldi. Elindeki ince işçiliği anlatacak kelime bulamıyorum. Bebeğin iskeletini tel, çorap ve yünden çalışıp, giydirip, süsledim. Miniği küçüklüğümden beri çizdiğim klasik köpek figüründen esinlenerek gözkararı kestim. Tasmasına minik bir zil taktım. Keçeden kitap yaptım ve yazdım:) 0.80 mmlik telden gözlük yaptım. 0.60 mmlik telden makas yaptım. Minik bir kağıda ip sarıp masura yaptım. Yine keçeden palet ve fırça yaptım. Doğa sevgisi adına bir yaprak kondurdum. Zerafet adına dantelli ve güllü bir detay hazırladım. İşaret parmağıma da papatya imzamı attım. İşte benim gözümden İsmet Hanım...

4 yorum:

zehra dedi ki...

supermıs bu el elelrınıze saglık:)

embir dedi ki...

Sesim ya harika yapmışsın. Minik minik o kadar çok detay var ki, ağzım açık kaldı. Seni ve yaptıklarını görmeyi özlemişim oh be döndüm sonunda ve senin güzel çalışmalarını görünce içim coştu... kocaman öptüm.

http.//belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

merhaba çok sık bır el olmuş elınıze sağlık

Bir Yastıkta dedi ki...

ay çok şeker olmuş bayıldım GeCe