Sayfalar

6 Nisan 2009 Pazartesi

Örgü Şiş Kutum

Geçen haftalarda bir geceliğine anneme gitmiştim. Gece 02:00 den sonra coşup ne kadar artan yünü, ıvırı zıvırı varsa toparlamaya koyuldum. Lazımsa al hepsini dedi. Kocaman üç büyük poşet dolusu yün getirdim eve. Toparlama işlemi bitince dedikodu yaparken birşeyler başlayayım derken, önce üstteki motifi ördüm. sonrasında bu şiş kutusu kılıfı çıktı ortaya. Düğmesi ve biritini henüz yapmadım. İçine diğer şiş kutularımda olduğu gibi, kağıt havlu rulosu yerleştirdim.

20 yorum:

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Çok güzel. Çekmece içinde sahipsiz dolaşan şişleri toplamak için güzel bir fikir.

3prenses dedi ki...

merab.hızına yetişemiyorum.maşallah.bişey soracaktım da.diğer blogda kalem işaretinden bahsetmişsinya.o benim blogda var.kaldıramıyorum.nasıl giriliyor o ayara acaba.teşekkürler

Unknown dedi ki...

ŞAHANE DERİM,BENDE ŞİŞLER NASIL DURACAK İÇİNDE DİYE BAKINIRKEN OKUDUM DA ANLADIM RULOLARIN HİKMETİNİ

serrose dedi ki...

Renkler super olmus ellerine saglik

TATESAL dedi ki...

Çok güzel bir fikir bende hazırlıklarıa başladım hemen yapmak istiyorum....Ellerine sağlık çok güzel olmuş .....

Ayca Karaoglan dedi ki...

sesi'cim günaydın, ne kadar hızlı ve pratiksin :) farkettim ki yeşil çantanın tabanını sormuşsun ama kimseye cevap veremedim, affola... o yeşil çantanın tabanı CD :) İpi CD'nin ortasından geçirip, sık iğne ile kenarlarında sabitledim :) İyi haftalaaarrr :)

Unknown dedi ki...

canım
ellerine sağlık enfes görünüyor.emeğine sağlık
Sevgiler

Unknown dedi ki...

günaydın:))
ay şimdi bu renklerle cıvıl cıvıl kutuyu gözönünden ayırmak istemezki insan..çok sevimli olmuş.

edaca dedi ki...

cok guzel bı fıkır tesekkurler sesıber

Sezsel by Sezgi dedi ki...

çok tatlı olmuş
eline sağlıkk

sesiber dedi ki...

Çok teşekkür ederim güzel yorumlarınıza.
3prenses anladım ki senin patron olduğun bloglarda oluyor o işaret. Ayarlardan kaldırılabiliyor sanırım ama ben hep oradan düzeltiyorum yazıları, kaldırmayı denemedim.

tasarım mekani dedi ki...

canim elim sende etkinligine katilabilirmiyim.. ve ne zamana kadar bitmeli? bana yazarsan memnunolurum. sevgiler, medinem

sesiber dedi ki...

Medinem, etkinlik başladı, katılım süresi doldu,keşke daha önce belirtseydin. Üzüldüm şimdi. Sonrakinde lütfen erken davran.

ella dedi ki...

çok güzel, renkler müthiş olmuş, cıvıl cıvıl :))

SMİLENA dedi ki...

harika olmuş.her eve lazım...

Adsız dedi ki...

aaaa ne akıllısın sen ya..geçenlerde birsürü rulo attım bişey yaparım diye biriktirdim aklıma hiç bişey gelmedi:)süpersin maşallah

Unknown dedi ki...

çok güzel yapmışsınız ellerinşz dert görmesin

embir dedi ki...

Canım benim bu da harika olmuş, elcağzıların dert görmesin.

(Yorumunu yayınlamadım canım, hiç sorun değil haklısın aslında) kocaman öpüyorum seni

tasarım mekani dedi ki...

Onemli degil canim... Baska zaman yine katiliriz ins. :) takipteyim.. sevgiler.medinem

Butikpartim dedi ki...

Çok hoş gerçekten..Ne kadar üretken olduğunuzu söylemiş miydim,gerçekten nasıl bu kadar kısa zamanda ,bu kadar çok ve şık ürünler yapabiliyorsunuz,hayran olmamak elde değil..Benden size bir ödül,sitemde sizi bekliyor :))