Sayfalar

1 Nisan 2009 Çarşamba

Dikkat Dikkat Elim Sende Başladı-Etkinlik Günlüğü

Etkinlik Günlüğümüzü http://sesiber-etkinlikgnl.blogspot.com üzerinden açtım sevgili arkadaşlar. Blog şu an genele kapalı. Katılımda bulunmayı teyit eden tüm arkadaşlardan mail adreslerini istiyorum. Sekiz arkadaşım maillerini yollayıp resmen katılım yaptılar. Ben blogda yaptığım iki eli paylaştım. Katılımda bulunacak olan herkesin yazı yollama yetkisi var. Aşamaları, izlenimlerimizi bizzat kendi blogumuzla paylaşabileceğiz. Etkinlik bitiminde blogu genele açacağım. Bu güzel işleyişi tüm izleyenlerimiz görecek. Hepimize kolay gelsin diyorum... Sevgiler.
Durumdan yeni haberi olan okuyucular için ilgili yazı...
Follow my blog with bloglovin´

5 yorum:

hobigiller dedi ki...

çok güzel bir etkinlik olacak. ben malesef desteklemekle yetinicem.devamı gelir inş.ona aktif olarak katılabilirim.sabırsızlıkla bekliycem eserlerin yayınını. katılacak herkese kolay gelsin.

*kelebekana*-* dedi ki...

selam ..*kelebek*olarak bu etkinliğinize katılmak isterim ..ben yaptığım el figürünü kendi bloğumdamı göstereceğim ..?? bu konuda çok yeniyim ne yapmam gerektiğini bana bildirirsen zevkle katılırım ..sevgiyle kal ***

Ayca Karaoglan dedi ki...

sesi'cim mail attım sana, görüşürüz...

sesiber dedi ki...

Katılım dün sona erdi arkadaşlar. Düne kadar kayıt yaptıranlarla başladık çalışmaya.

3prenses dedi ki...

tabiki geliyorum geldim hemen. mail adresim alttaki yorumda