Sayfalar

10 Mart 2009 Salı

Sevgili Yatak Örtüm Yaşar...

Bizde elde çok uzun süre kalan işlere "yaşar" denir. Benim o kadar çok yaşarım var ki anlatmakla bitmez. Bu yatak örtüsü adayına geçen yaz başı başladım. Sıkılırsam saç bandı yapar bırakırım, daha az sıkılırsam diz battaniyesi olur, dayanabilirsem yatak örtüsü olur, dedim. Çevrenin ve annemin gazıyla yatak örtüsü olmak yolunda ilerliyor. Yazın bahçede, balkonda mum ışığında oturmaktan elime alamadım. Annem ördü çoğunu. Uzun kış gecelerinde örer yaza kadar bitiririm demiştim. Uzun kış gecelerini genelde keçe yaparak değerlendirdiğim için yine kaldı öylece. Annemin ördüğü parçaların birleştirilme kısmına geldim artık ama inanın 2000 parçalık puzzle misali örmek mi zor, birleştirmeyi düşünmek mi karar veremedim. Tam konsantre olup bir düzene sokuyorum, bir ara veriyorum, sonra tekrar başa dönüyorum. Şimdi de ipim bitti, aldığım yerde de yok, bir aya kadar gelir belki dediler. Ölür mölürüm, bitmezse diye şimdiden bu halini yayınlayayım istedim. İnşallah gün gelir örtülü halini de gösterebilirim.
Bir de bu örneğin adı, hanım dilendi, bey beğendiymiş ya... bence bu hanım pek bir dilenciymiş, lakin ip yetiştiremedim kendisine... Annem her hafta ipler bitiyorrrr, diye alarm veriyor. Ben gidiyor, bu sondur diye ip alıyorum. Yok yine yetmiyor. En sonunda dükkandakileri de bitirdik işte...

12 yorum:

3prenses dedi ki...

süper.renklere bittim resmen.bitir de hemen yayınla.anneninde ellerine sağlık.

Cocukla Cocuk dedi ki...

Harika bir model. Böyle bir şeye başlamak bile cesaret Sesi'cim., İnşallah en yakın zamanda bitirirsin. Sevgiler.

Pelin Aksesuar dedi ki...

Sibel abla sabah sabh yine gözüm gönlüm açıldı.. Renkler muhteşem. Çok emek verilmiş.. Annenin ve senin ellerinize sağlık.

nalan dedi ki...

epeyce olmuş gibi görünüyor.kenarını geniş bir yün triko ile bordür çevir de bitsin.seçim sonrası hafta istanbuldayım gel de kumaşı pazardan beraber arayalım:)

Yelda dedi ki...

Canım maaşallah sana
Süper bişey olmuş.
Ben böyle motifli işler yapamıyorum başlayıca biticek. Dantelde de öyle motif motif yapmak bana ölüm onun için takdir ettim seni.
Senin ve annenin ellerine sağlık
Aldığın ipler markası veya numaraları varsa Kürkçü handan alıp yollayabilirim canım
sevgiler

hülya dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel olmuş valla renkler de birbirine pek yakışmış ayıca hanım dilendi bey beğendi olayıda çok hoşuma gitti böyle tuhaf adlar annemin örgülerindede vardır.

GeCe dedi ki...

ay bu modeli biliyorum da böyle bazı kareleri geniş yapmak aklıma gelmemişti çoook güzel

cigdemonur2 dedi ki...

bu motifi çok seviyorum,çok çok emek var.Güle güle kullan ...

pinokyoörgü07 dedi ki...

güzel olmuş hemen bitir ve yatağına ört ...

Malla dedi ki...

Çok güzel oluyor, btir de kullan artık Sibelcim

*kelebekana*-* dedi ki...

sizi izlemeye geldim ..yeni blogcuyum kahve içmeye beklerim ...

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

Anneninde seninde ellerine sağlık valla örmekte zor birleştirme ama bitirmişsin artık gözün aydın, darısı benim örülmeyi bekleyen battaniyenin başına:)