Sayfalar

1 Mart 2009 Pazar

Pembe Pötikareli Kaplama Kutularım...

Dizinin devamı...
Küçük kutuyu minik yeğenim Naz'a vereceğim. Tokalarını koymak için kullansın. Naz kel ama(4.5) aylık henüz:)) Büyük olanında tabaka keçelerim duruyor şu anda. Kardeşimin gözlerine bakacağım. Ablam "keşke bunu da verse" bakışı görürsem bu da onların olacak.
Yo yo tekniğiyle yaptım bu süslemeyi. Dikişleri düğmeyle kapattım. Bir de keçe kalp kestim.
Bunda da pembe kuşun kumaşı hariç (o pazen) diğerleri keçeden. Pembe keçem yoktu ve pembe olmasını çok istedim kuşun. Pazenin arkasına yapışkanlı kağıt yapıştırıp kuş şeklinde kestim. Hem sertleşti hem iplik atmasını önledim. Kanadına da kağıt yapıştırdım.

19 yorum:

Haydi mutfağa dedi ki...

elinize sağlık.
çok çok güzel olmuşlar.
süslemeler ayrı güzel.

Pelin Aksesuar dedi ki...

çok sevimli olmuş..

Paşa dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sağlık..cici cici duruyor:))

cansudere dedi ki...

ÇOK CİCİLER ELLERİNE SAGLIK.SEVGİLER.

Malla dedi ki...

Naz' ın yerinde olmayı istedim şimdi benn.

sesiber dedi ki...

Çok teşekkür ederim:)
Malla kutu bugün Naz'a ulaştı ama haberi bile yok. Yiyip,içip, gaz çıkarmak için zırlayıp duruyor ve hala kel:))
Birgün büyüyüp bu yazıları okumasını ne kadar isterdim.

nalan dedi ki...

okur sesiciğim ,bakmışsın başında keple üniversite diplomasıyla gelivermiş....
kutular çok güzel olmuş

sesiber dedi ki...

İnşallah Nalan ablacım.
Çok teşekkür ederim.

Arsiz Bocuk dedi ki...

Merhaba,

Elinize sağlık pek şirin olmuşlar. Benim merak ettiğim bu tür işlerde ne tür yapıştırıcılar kullandığınız? Şimdiden teşekkürler...

sesiber dedi ki...

Arsız Böcük bu kağıtlar kendinden yapışkanlı.
Teşekkürler yorumun için:)

embir dedi ki...

vawwww, harikalar canım ya, dün görmüştüm ve süslemelerini merak etmiştim, süper olmuş kutular.

Ayca Karaoglan dedi ki...

sevgili sesiber, bu kutu kaplaman bana hediye gelen bir kutuyu hatırlattı.
çok orjinal olmuş. ellerine sağlık.

bendeki kutuyu da bir arkadaşım yurtdışından getirmişti. kutunun gövdesi düz kumaşla, kapağın üst kısmı da içi hafif elyafla şişirilmiş ve bir bebek eklenmiş üzerine.

ekliyim ben bir ara bloga, bakarsın :) belki fikir verir :)

Arsiz Bocuk dedi ki...

Sevgili Sesiber,
Ben kağıdın üstüne yapıştırdıklarını kastetmiştim. Keçe ve diğer süsleri. Bunları silikonla mı yoksa normal peligom gibi yağıştırıcılarla mı yapıştırıyorsunuz?

sesiber dedi ki...

Çok özür dilerim.
Sıcak silikonla yapıştırıyorum. Peligomda olur ama silikon çabuk kuruduğu için tercih ediyorum.

Arsiz Bocuk dedi ki...

teşekkürler :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

Sesiber, harika bayıldım bu kutuya. Özellikle kuşu yapışkanlı bantla yapıştırmanı sevdim, aklıma yazdım. Ellerine sağlık

Dreamy Vintage dedi ki...

cok guzel olmus! ellerinize saglik :)

AYASA dedi ki...

Sesi bunlar müthiş olmuş.sanatçılık budur.(denizgunes)

IKABAGS dedi ki...

Sibelcim eline ve de gonlune saglik :)
Apaydinlik mutlu bir sey olmus !guzel mi guzellll olmus