Sayfalar

23 Mart 2009 Pazartesi

Marifetli Eller Çetesine Bildiridir...

İlgili yazım için hazırladığım eskizlerim. Fikir edinmeniz açısından paylaşıyorum. Herkes kendine göre önceden birşeyler çizerse daha kolay olacaktır. Çizerken çok fikirler geliyor, tavsiye ederim.
Bu arada katılımcılar en az 3 el çalışacak şekilde karar versinler, tekrar düşünsünler. Bazılarımız detayları konuştukça vazgeçti. Kendinizi zorlamadan, gerçekten istekliyseniz evet deyin. Herkes asgari 3 olmak üzere kaç el çalışabileceğini yazarsa ona göre grup yapacağız. Ben 6 ve üzeri el yaparım diyorum. Yani benim 5 elim sizlere gidecek. Ayrı ayrı 5 kişinin eli de bana gelecek. Benim ve benim grubuma katılanların 6 elli tablosu olacak.
3 el yaparım diyorsanız, sizin 3 kişilik grubunuzun tablosu 3 elden oluşacak. Siz hariç 2 kişinin eli olacak o tabloda.
Şunu da belirteyim, "el kadar" diye bir tabir vardır. Gözünüzde büyütmeyin. Vakit bol. Maraş işi işlemeyeceğiz sonuçta. Herkes güzel, gösterişli, renkleri uyumlu, temiz işçilik çıkarmaya çalışarak birşeyler yapabilirse sonuç güzel olacaktır. Zemin rengi de gruplara göre değişebilir. Herkes evde olan kumaşlarının rengine göre karar verebilir.
Henüz kesinleşmemiş listemizi de ekliyorum. Mart sonuna kadar katılımdan ayrılmak ya da katılmak isteyenleri ekleyip-çıkarabilirim.
  1. 3prenses
  2. dshandmade
  3. bilun şen
  4. beyaz mendil
  5. nrhnmrl
  6. begonvilli ev sakinleri
  7. mineal-ilayef
  8. saniye
  9. dün bugün
  10. ayça
  11. gece
  12. yelda
  13. semyıl
  14. fiamma
  15. nur
  16. adadenizi
  17. demetgun
  18. nalana
  19. örgüdelisi
  20. boncukhanım
  21. kapkaracamdankelebek
  22. kondor
  23. esinsel
  24. nazesen
  25. selmatozan
  26. sakagun
  27. dilevser
  28. sesiber
  29. ozmelanj
Toplam 29 :) Listeyi ekleme-çıkarma oldukça sık sık güncelleyeceğim. Listeye dahil olmak istediğini belirttiği halde ismi olmayan varsa tekrar yazsın, atlamış olabilirim. Son katılım 31.Mart.2009 Salı Şimdiden yapmaya başlayan arkadaşlar olmuş:) Onlar için kumaş ölçülerini şimdiden veriyorum. Dikiş payı da içinde 25x30 cm. olacak şekilde çalışabilirsiniz.
Konuyla ilgili canlı :) yazışmalarımızı
10 marifet üzerinden de takip edebilirsiniz.

21 yorum:

Adsız dedi ki...

ben kaç tane olursa yapmaya hazırım sadece bir sorum olacak eli işledikten sonra zemin kumaşa montelimi göndereceğiz yoksa sadece eli işleyip göndereceğimiz kişimi monte edecek

sesiber dedi ki...

Saniyecim kumaşa aplike edip yollayacağız ya da doğrudan o kumaşa işleyebilirsiniz. Yapılan tekniğe göre aplike ya da doğrudan çalışma uygulanabilir. Sen işleme düşünüyorsan zemine işlersin aplikeye gerek kalmaz.

3prenses dedi ki...

bende bişey sorayım.diyelim 6 el yapıcam ben hepsi aynımı olacak?

Bilun ŞEN dedi ki...

Sesiber'cim ben dün gece bi'şeyler çizmeye çalıştım. Sanırım 3 ya da 4 el çalışabilirim. Yine ay sonunda kesin sayıyı bildiririm.
Çok heyecanlıyım :) Çok güzel olacak :)

SMİLENA dedi ki...

HARİKA BİR ETKİNLİKMİŞ KATILSAM MI Kİ?

sesiber dedi ki...

Çok motive edici haberler bunlar.
3prenses nasıl istersen, çünkü ayrı kişilere gidecek.
Biluncum çizdiysen yaptın say, ben ohh dedim çizince.
Smilena teklif var ısrar yok. Seviniriz katılırsan.

Nur dedi ki...

oo çalışmalar başlamış bende hemen deneme yapmalıyım :)

beyaz mendil dedi ki...

Ben sayıyı hemen veremiyorum:))Durmadan fikir değiştiriyorum model üzerinde.Sevgilerimle

ella dedi ki...

benim de çok gözüm kaldı bu etkinlikte, yetiştirme şansım olsa bende katılmak isterdim.

Adsız dedi ki...

Sesiiim, ben de varım :)

Barbygirl_here dedi ki...

Bana da Bilun onerdi...

Detaylari okudum da; bir sorum olacak
Sadece beyaz zeminli kumasa mi calisabiliriz?

Kaydolduktan sonra,son bitirme tarihi ne zaman olacak:) Yani malzemeleri tamamlamak adina soruyorum :)

Cevaptan sonra net olarak soyleyebilirim ama buyuk ihtimal katilmak isterim ben de...

sesiber dedi ki...

Nur evet başlayabilirsin:)

Beyaz Mendil bir tane yapıp ne kadar yapabileceğini tahmin edebilirsin.
Sakacım ekledim seni:)

Owl henüz bir süre sınırlaması yapmadık ama Nisan ve Mayıs aylarını içerebilir diye düşünüyorum. Herkese sorarız yine de. Düşün derim:)

Ferahfeza aslında beyaz olmasa diye düşünüyorum. Kullanış açısından en fazla krem, bej olsa. Elinizdekileri değerlendirin mümkün olduğunca. Geri dönüşüme, küresel krize katkımız olsun:) Zemin size kalmış.

Gökkuşağı gibi olacak bence, çok mutluyum ve çok sabırsızlanıyorum içimizin renklerini görmek için.

Yelda dedi ki...

Sibelcim
tamam güzelde hiç sormadık
Parçaların Ölçüsü ne olacak :(((

sesiber dedi ki...

Yeldacım 25x30 cm. olsun. Dikiş payı içinde. Yazıya da ekledim bu bilgiyi.

Barbygirl_here dedi ki...

Sesibercim, ben burada yeniyim(Londra yakininda bir yer), dun bakindim, kumas bulabilecegim bir yer goremedim, bulurum derken...
Insallah ilerki calismalarda yer alirim...

Size kolayliklar dilerim, takipteyim:)

sesiber dedi ki...

Olsun canım. Sen şimdiden araştır, stok yap. Bir dahakine beklerim.

Unknown dedi ki...

Çok güzel bir oluşum.Ama bu elleri nasıl bir araya getirece.Herkes birbirine mi yollayacak.
Ben de kayılıyorum ve şimdilik 3 elle başlıyayım .

sesiber dedi ki...

Elleri ekonomik olması sebebiyle ptt ile yollayacağız birbirimize. Hem 1 günde ulşaıyor. Çok sevindim katılımına, ekliyorum.

Begonvilli Ev dedi ki...

Selam, ben 6 el için kolları sıvadım. Artık bir süre okuma, resim yapma ve dikiş işlerine ara vereceğim ve yarın başlamayı planlıyorum. Olur da altı yerine 5 el çıkarabildim, son hafta kesinleştirme opsiyonumuz olmalı bence. Çünkü insanlık hali bu belli olmaz.

sesiber dedi ki...

Elbette hepimiz için bu geçerli. Son hafta kesinleştiririz.
Ben de en az altı el düşünüyorum. Fazla yaparsam kendi panoma eklerim diye düşündüm.

Aslı ERATAÇ dedi ki...

Sesicim,
Ben de katilmak isterdim ancak malesef hic dikis kabiliyetim yok + bu aralar vaktim yok:) ama proen cok guzel, tebrikler!:)