Sayfalar

11 Mart 2009 Çarşamba

1OMarifet Logo Mimi...

1omarifet üyesi blog sahibi arkadaşları bazen tesadüfen yaptıklarından tanıyorum ya da yaptıkları bir işi görüp "bunu marifette görmüştüm, hangi üyeydi acaba" diyorum. Benim nickim hemen heryerde aynı. Blog ismiyle 1omarifet nicki aynı olmayanlar için ya da 1omarifet üyesi olduğumuzun bilinmesi için Gelincikler'in 10marifet broşundan bu logoyu hazırladım. Gadget eklerken de http://www.10marifet.org/uye/sesiber şeklinde hesabıma yönlendirdim. Bloguna eklemek isteyenler yazısız halini kopyalayıp alıp üzerine kendi nicklerini yazıp bloglarına eklerler ve hesaplarına bağlarlarsa birbirimizi daha kolay buluruz diye düşündüm. Kolay gelsin...

39 yorum:

sergun dedi ki...

çok güzel fikir sesi, ben de ekliyorum bloğuma hemen:)

Pelin Aksesuar dedi ki...

Çok güzel. Hemen ekleyeceğim bloguma..

nazardeğmesin07 dedi ki...

çok güzel çalışmalar var sayfanda arkadaşım ellerine sağlık güzel bir gün dileklerimle

lavantin dedi ki...

sesicim harika bir fikir bende en kısa zamanda ekliycem,bu arada bloğun bu haliyle hoşuma gitti kolay gelsin arkadaşım

lavantin dedi ki...

imdattt ekleyemedim yardımcı olabilirmisin sesi

hobilerim ve ben dedi ki...

merhabalar...blogunuzdaki elişlerinize bayıldım... hepsi birbirinden güzel...ellerinize sağlık...

sesiber dedi ki...

Çok teşekkür ederim .
Lavantin nasıl yarıdmcı olayım, nered takıldın?

Adsız dedi ki...

bende eklicem arkadaşım ama şu yönlendirmeyi anlayamadım açıklarsan seviniri

sesiber dedi ki...

Şöyle anlatayım o zaman.
Sağ üstte "özelleştir" butonuna tıklayınca çıkan sayfadan "gadget ekle" yi seçip çıkan seçeneklerden "resim" olanını seçiyoruz. Gözat butonundan resmi seçip, üst sırada "bağla" yazan yerdeki boşluğa 1omarifet hesabımızın linkini kopyalayıp yapıştırıyoruz. Yani resme tıklandığında bu link açılsın diye. Kaydeti seçip gadgeti istediğimiz yere kaydırıyoruz.

lemanice dedi ki...

evet yanlız kuşlar,kapı süsleri,ada ve naz hepsi hepsi çok hoş ellerine sağlık.sevgiler.

ebrugzo dedi ki...

ben de ekledim :) anlatım için de teşekkürler ayrıca ben de yapabildim o sayede:)

lavantin dedi ki...

tşk sesicim oldu,güzel paylaşımlara

sesiber dedi ki...

Lemanice teşekkürler. Ebru, Lavantin geliyorum bakmaya:))

GeCe dedi ki...

bende yapayım ama bir süredir giremiyorum malesef tüm hafta sonumu ona ayıracağım gibi görünüyor

cigdemonur2 dedi ki...

teşekkürler fikir için,ben de ekledim.Ama genelde blokta gösterdiğimiz işlerimiz onmarifette de var:)

Yelda dedi ki...

Canım yaaa beceremedimm
niye olmuyoo

sesiber dedi ki...

çiğdem işleri görmek değil maksat, birbirimizi tanımak, komün olmak. Başka planlarım var bu konuyla ilgili. Ülkeyi temsil edeceğiz ona göre:))
Yelda nerede takıldın, yerleştirmede mi?

nalan dedi ki...

bunun senin başının altından çıktığını anlamalıydım:))))
ben henüz denemedim ama herhalde beceremem yelda yapamadığına göre

embir dedi ki...

Sesicim fikir süper hemen ekleyeceğim.

Sibella dedi ki...

Ben de ekledim Sibelcim, ne zamandır aklımdaydı böyle birşey, çok iyi oldu, teşekkürler :))

Unknown dedi ki...

BENDE YAPTIMM:))
ÇOK GÜZEL BİR FİKİR OLDU.aKLINLA BİN YAŞA:))
TEŞEKKÜRLER.GÜZEL GÜNLER.

Haydi mutfağa dedi ki...

teşekkürler sesiber,hemen bloğuma ekleyeyim,sağolasın.

Selmatozan dedi ki...

yaptım yaptım:) yardım için teşekkür ederim..

Adsız dedi ki...

teşekkürler bende yapabildim sayenizde.sevgiler.

Adsız dedi ki...

güzel fikir olmuş sibel cim teşekkürler ben de ekledim oldu

Unknown dedi ki...

yardımın için çok teşekkürler bende ekledim şimdi

cafemis dedi ki...

merhaba,tüm bloglarımı taşıdığım yeni ve son adresimi ben de bu oluşumun içine dahil etmek istiyorum,anladığım kadarıyla,buraya linkimizi yazıp logoyu kendi blogumuza eklememız lazım bır de sızın lınkınızı almamız gerekıyor,yanlısım varsa yardımcı olursanız sevınırım,akdenızden kucak dolusu sevgıler

gulseyhan dedi ki...

sevgili sesiber, uyarın için çok teşekkür ederim , ben de blogumu ekledim ve 10Marifetteki listeye de eklenirsem sevinirim :) sevgiler

şule dedi ki...

cok güzel fikir bende sizi bloguma ekliyorum sulesaribas.blogcu.com

Unknown dedi ki...

Sesiber teşekkür ederim bloguma eklemeyi başardım. şimdilik 10marifette yayınlanmış yazım yok daha doğrusu iki seferdir gönderiyorum ama kabul edilmiyor. Az önce tekrar gönderdim bakalım inşallah bu sefer yayınlanır.
Bu sebeple senin blogunuda izlemeye başladım, birazdan inceleyeceim mutlaka çok güzel şeyler vardır.
Sevgiler, yayınlarınızın devamını dilerim.

cicibisiiy dedi ki...

bir türlü tarif edilen çalışmalarfın ne üzerinde yapılacağını anlayamadım onca ilgili sayfayı dolaştım
ne üstüne sağ tıklayınca özelleştir görünecek bir şey bulabildim ne üstüne tıklayabileceğim birşey ne bir koda rastladım site ve kodlarla ilgili bu kadar şey becerebildim bir bunu beceremedim hatta sinirim bile bozuldu:((
bir kodu vardır bunun üstünde sadece kişiye özel kendi linki bölümü değiştirilir bunu yapacağım kod nerede anlamadım ki
hani bannerler var kopyala sitene ekle diye birbirimizden hemen alabiliyoruz filan yada şablonumuza kodlar ekliyoruz sayaçlar filan boşluk bölümüne sitemizin adını yazıyoruz
bunları bilen için bu bukadar zor olmamalı
kodu nerede peki bu etiketin koduna sitemizin adını yazıp şablona ekleyelim
ben hiçbir sayfada hiçbir şey göremedim ki
şimdi bu sayfada neyin üstüne sağ tıklayayım da özelleştir çıksın orada resim seçeyim
çok basit olması gereken birşey herşeyden zor görünüyor :(

sesiber dedi ki...

Kod falan yok, sadece resme link bağlıyorsunuz. Olay bundan ibaret.

YağZane dedi ki...

Merhaba,az önce ben de siteme 10marifet logonuzu aynen tarif ettiginiz sekilde koydum. cok tesekkur ederim.
http://ipekag.blogspot.com/

sesiber dedi ki...

İyi günlerde, güzel paylaşımlarda kullanın:)

fulyag dedi ki...

ben de bu aıleye yenı katılmıs ılk yayını yayınlanmak uzere bekleyen bırı olarak logoyu ekledım.Cok tesekkur ederım yardımlarınız ıcın.

Nilufer dedi ki...

Ben hiç anlamadım nasıl yapıldığını, birşeyler denedim ama olmadı. Yardımcı olursanız sevinirim.

Çiy Tanesi dedi ki...

sevgili sesiber ben nasıl yapıldığınıbir türlü anlayamadım lütfen bana anlatabilir misiniz?

Çiy Tanesi dedi ki...

açıklamalı bir yorumunuz varmış onu okuyup yaptım ( : teşekkürler

Unknown dedi ki...

2009 da açtığınız bu yazı bugün benim işime çok yaradı. Her yönden yaratıcı ve yardımseversiniz. Sizin sayenizde bloğuma eklemeyi yaptım. Ayrıca bloğunuzdaki ve işlerinizdeki başarınız bana yapmaya yeni başladığım ve çok zevk aldığım hobime devam etmek için güç veriyor. Demek ki çalışınca oluyormuş diyorum. İçinizden geliyorsa yorum yazın demişsiniz ya gerçekten çok içten bir teşekkür benden size :))