Sayfalar

9 Şubat 2009 Pazartesi

Polimer Kil- Tel Kombinasyonlarım 1. Bölüm

Polimer kille yaptığım ilk çalışmalarımdan bir grup. Eskileri yadedeyim istedim. Çok özledim hamurları, telleri. Tel aşkımın zirvede olduğu ve artık tellerle daha ne yapabilirim dediğim bir dönemde polimer kille tanıştım. Telleri polimer kille birleştirdiğim tasarımlarım bu sayede ortaya çıktı. En üstteki fotoğrafta teller, dökümler, boncukları gömerek tasarladığım takıların verniksiz hallerini görüyorsunuz. Devamında vernikli ve aparatları takılmış halleri ve diğer tasarımlarım var. Alttaki fotoğrafta ilk pendanta parmak yaldızla hafif eskitme yaptım. Baştan üçüncü de siyah hamurdu. Üzerine tel, boncuk, kırık deniz kabukları yerleştirdim ve yine parmak yaldızla yoğun bir şekilde eskittim.
Siyah hamuru silindir haline getirip kaleme sararak helezon şekli verip pişirdim. Eskitip vernikledim. Ortasından 0.60 mm.lik telle sardığım uzantıyı geçirdim ve süsledim.
Bunların etrafına da 0.60 mm.lik tel sararak pişirmeden önce geçirdim.
Devamı gelecek...

1 yorum:

nalan dedi ki...

döktürmüşsün canım.maşaallah dedim